Woodoo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg trenger en kraftig forsterker til mine Cerwin-Vega E-712 høyttalere. Jeg har sett på denne, en Gemini X-04, vil denne fungere? Går det an å koble til en forforsterker til den? Endret 28. juli 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er nok ikke noe problem, må bare ha de riktig kablene. Regner med at du kjøper denne i Norge og ikke Usa ?? Toll, 110 volt og lett å få reparert her hjemme feks... Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Det er nok ikke noe problem, må bare ha de riktig kablene. Regner med at du kjøper denne i Norge og ikke Usa ?? Toll, 110 volt og lett å få reparert her hjemme feks... Angående spenning, det står 110-120/220-240 Volt, det skal da vel gå bra? Planlegger å kjøpe denne fra USA, ja. Medregnet frakt, toll, osv. blir det fortsatt mye billigere å kjøpe fra USA, faktisk godt under halv pris. Og hvis det skulle skje noe feil med forsterkeren, så får jeg den bare fikset her i Norge, og medregnet den regninga jeg får for repareringen, så ville det fortsatt ha lønnet seg å kjøpe fra USA. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er vel bare en sånn bryter bakpå der man velger 110\220 volt. Akkurat som bakpå mange strømforsyningene til PC. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 En ide å sjekke om denne også fungerer på 50 Hz. Hvis ikke må du ha en 110 volt til 220 volt omformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå