Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hey! jeg installerte nettop BF1942 (har hatt det lenge men det var brent ) Men jeg har det nå originalt! Anyway, jeg har også installert DC 0.7, Pirates 3.1 og Intestate 1.6! Men det jeg lurte på er: er interstate bra? er 1.6 den nyeste updaten? Er det mange som spiller det? Bortsett ifra Interstate; Er det mange som spiler 1942 enda? Blir DC spilt mer enn selve BF42? Hvilke servere spiller folk på???? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 [iC,28/07/2004 : 18:21]Hey! jeg installerte nettop BF1942 (har hatt det lenge men det var brent )Men jeg har det nå originalt! Anyway, jeg har også installert DC 0.7, Pirates 3.1 og Intestate 1.6! Men det jeg lurte på er: er interstate bra? er 1.6 den nyeste updaten? Er det mange som spiller det? Bortsett ifra Interstate; Er det mange som spiler 1942 enda? Blir DC spilt mer enn selve BF42? Hvilke servere spiller folk på???? Interstate 1.8 er den nyeste versonen(http://www.bf1982.com/) Personlig synes jeg ikke interstate er noe spesielt bra - litt gøy 15 minutter på LAN, men ikke noe jeg ville ha spilt aktivt for å si det sånn. Det er fremdeles masse folk som spiller BF'42 - det er etter min mening like bra som da det kom ut! =) Stikk innom ASE og sjekk ut serverene - da ser du fort hvor det er folk... MANGE spørsmål på en gang her - minner meg litt om min 6-år gamle søster egentlig... hehe (Jeg spiller på rattus-serverene www.rattusnorvegicus.net) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ja! Det var noe mer jeg lurte på! Den 1918-modden, er den til Vietnam eller 1942? (tipper 1942) Jeg vet at det er en 1. Verdenskrig mod (da-a! årstallet) Men er den bra, og i det minste verd å laste ned? Er det mange maps, nye features, nye våpen osv osv? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 [iC' date=28/07/2004 : 20:23] Ja! Det var noe mer jeg lurte på!Den 1918-modden, er den til Vietnam eller 1942? (tipper 1942) Jeg vet at det er en 1. Verdenskrig mod (da-a! årstallet) Men er den bra, og i det minste verd å laste ned? Er det mange maps, nye features, nye våpen osv osv? Den er til Bf1942 - sjekk ut http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/ Vet ikke om den er .no bra - laster ned nå atm =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå