Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Som sagt, alt annet virker som commodore 64. (OT) Tenk om du satte deg på en ordentlig C64 nå da... FX-51 er nå ikke så forskjellig fra FX-53... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe, det er noen som har det Har du makset ut kontoen din for å kjøpe PC? Er ikke det litt... drøyt? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe, det er noen som har det Har du makset ut kontoen din for å kjøpe PC? Er ikke det litt... drøyt? Han hadde vist arvet noen aksjer han måtte selge. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 den rammen og det hk'et er en match made in heaven.. Snakk med gutta på netshop. De sitter med papirer fra Gigabyte selv som sverger til den rammen + den cpu'en... Som sagt, alt annet virker som commodore 64. Det var jo kjempe gode nyheter! Skulle ønske mitt Gigabyte kort og ram var like kompatible. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 trådstarter: rammen vår er jo så sinnsykt bra at den skal trekkes fra markedet... les litt mer om hvor overlegen den er her: http://www.anandtech.com/guides/showdoc.aspx?i=2138&p=7 DU kan bygge Pc Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 heeei! sia du e so stinn i peng onkel skrue! bestill en slik data te meg og!! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 heeei! sia du e so stinn i peng onkel skrue! bestill en slik data te meg og!! du kan tydligvis ikke din donald-historie, onkel Skrue er så gjerrig at han ikke hadde kommet til å "sløse" med penger på den måten. den pc'en blir sinsykt bra! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 heeei! sia du e so stinn i peng onkel skrue! bestill en slik data te meg og!! du kan tydligvis ikke din donald-historie, onkel Skrue er så gjerrig at han ikke hadde kommet til å "sløse" med penger på den måten. den pc'en blir sinsykt bra! jah! glømte da.. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 *Sikle* mektig oppsett... Btw: Commandore64 rocks! Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ocz rammen er konge, jeg hadde det med mitt gigabyte kort og a64, men nå har jeg bare laptop for tiden.. snufs Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Quanta costa denne rig'en a ? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 2x74GB Raptor i Raid 0 hadde nok gjort susen der Rey. Ikke noe vits med det, det er ikke mye ytelse og hente på det. For en test av dette kan dere lese denne testen på Anandtech. Western Digital's Raptors in RAID-0: Are two drives better than one? Å for de late, som ikke gidder å lese. Her er konklusjonen: If you haven't gotten the hint by now, we'll spell it out for you: there is no place, and no need for a RAID-0 array on a desktop computer. The real world performance increases are negligible at best and the reduction in reliability, thanks to a halving of the mean time between failure, makes RAID-0 far from worth it on the desktop Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) så likt mitt oppsett og Øyvind Dahle sitt! hehe! stå på dette er maskina som alle kan drømme om!!!!!! bare ytelsen er så bra at det ikke er sant!..!...1! mangler X800XT eller 6800U for å oppnå den ytelsen jeg snakker om da! et 9800Pro bli flaske hals!!!! Endret 29. juli 2004 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 2x74GB Raptor i Raid 0 hadde nok gjort susen der Rey. Ikke noe vits med det, det er ikke mye ytelse og hente på det. For en test av dette kan dere lese denne testen på Anandtech. Western Digital's Raptors in RAID-0: Are two drives better than one? Å for de late, som ikke gidder å lese. Her er konklusjonen: If you haven't gotten the hint by now, we'll spell it out for you: there is no place, and no need for a RAID-0 array on a desktop computer. The real world performance increases are negligible at best and the reduction in reliability, thanks to a halving of the mean time between failure, makes RAID-0 far from worth it on the desktop Er ikke helt enig med deg der. Når fyren spytter over 7k i en firkanta brikke med metall skulle det ikke være problem å kjøre raid 0, selv om det ikke gir noe spesiell ytelsesøkning. Uansett så er det total waste of money spør du meg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Pass på tegnbruk Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropstegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 å kjøre to raptorer i raid er bare tull. 1) du vinner nesten ingen ting 2) når ting går til helv... går det virkelig til helv... 3) det er ustabilt Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg skjønner at man ikke vinner noe særlig som pure gamer eller eventuelt kontorrotte. Men ytelsesøkningen får du når skal begynne å flytte filer mellom hardisker/raid-oppsett eventuelt andre maskiner på et nettverk. Da vil du kjenne forskjell. Men når man har bestemt seg for å bruke sinnsykt mye penger på en pc så hvorfor ikke kjøpe 4 x Raptor. Da får du i bøtter og spann hvis du kjører de i raid 0 og 1 tata EDIT: oivind_dahle: begrunn punk 3 er du snill Endret 29. juli 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 AnandtechBottom line: RAID-0 arrays will win you just about any benchmark, but they'll deliver virtually nothing more than that for real world desktop performance. That's just the cold hard truth. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Yay. Over 40 store på ein pc. Idioti. Kva er poenget? Kun for å ha det feteste? Eller for å ha noko å briefe med til dine kompiser på neste 5-manns-lan? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 nmedaas= 40 store på sin hobby? Det er lite det. Han kunne ha hatt andre værre interesser som lyg/bilde, biler eller ekstremt dyre og fine damer.. Xander^= "ustabilt". Det sier seg selv at det er mer "ustabilt" å satse på 2 disker enn 1. Mange som opplever en usikkerhet med 2 disker da de da har en større sjanse for at ting skal kræsje. med kun en os disk har du mye mer sikkerhet og du minsker sjansen for kræsj.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå