fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Har på en måte bestemt meg, men mulig det er noen som vet om noen bedre alternativer enn det jeg har valgt.. NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz BOXED OCZ 1024MB E.B. Dual Channel Platinum Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 Lian Li Miditower, Aluminium, Sort Enermax Coolergiant 600W strømforsyning Western Digital Raptor 74GB S-ATA Logitech diNovo Media Desktop Bluetooth Kjøper alt fra www.netshop.no for en god pris;) Vet jeg mangler noen småsaker som GPU og DVD brenner o.l. men det skal jeg kjøpe senere.. (har noe jeg kan bruke i mellomtiden) Noe dere ville endret på? Hva er den beste kjøleren for denne CPU'en? denne? Hvilken vifte bør jeg velge til den? Endret 28. juli 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det der så veldig, veldig bra ut! Det er ikke en eneste ting jeg ville forandret på. Hvordan har du råd til alt dette?? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Det der så veldig, veldig bra ut! Det er ikke en eneste ting jeg ville forandret på. Hvordan har du råd til alt dette?? Har arvet noen aksjer som jeg nå blir nødt til å selge;) pluss at jeg har spart opp litt penger og da... Har sittet med en sliten P3-866MHz i en del år nå, så det skal bli _veldig_ godt å få noe nytt å leke med ettersom DOOM3 & Half-Life 2 er rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar
asimov Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 så merkelig lik den øvind på forumet har bestilt, selv ned til tastatur/musa Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal du først bruke et lastebil-lass med penger, så sleng gjerne på en gb til med ram, Doom 3 er visstnok istand til å utnytte det =) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal du først bruke et lastebil-lass med penger, så sleng gjerne på en gb til med ram, Doom 3 er visstnok istand til å utnytte det =) Doom 3 krever visstnok 512mb ram på skjermkortet og for å få "ultra quality"... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal du først bruke et lastebil-lass med penger, så sleng gjerne på en gb til med ram, Doom 3 er visstnok istand til å utnytte det =) Doom 3 krever visstnok 512mb ram på skjermkortet og for å få "ultra quality"... Ja disse kortene kommer jo nå snart. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Blir bra PC dette fetter Anton. Men sjekk den linken jeg sendte deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 så ... evig ... nice! Såå stor skjerm med såå lav ms. Du vet du mangler gpu. Hva skal du bruke i mellomtiden? Best det har DVI. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 istedenfor en ekstra gb med ram ville jeg stappa inn en ekstra raptor. Samtidig ville jeg kjøpt inn den mest stillegående 120mm viften jeg kunne finne da V serien til Lian Li har plass til dette (med mindre det følger med vifte da) _ Thorsan Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 så merkelig lik den øvind på forumet har bestilt, selv ned til tastatur/musa Hehe.. må innrømme at jeg har sett litt på den lista ja;) Har hørt noe om at det Gigabyte hovedkortet er litt 'picky' på ram'en så mulig jeg venter til Epox kommer med S939 versjonen sin... (www.netshop.no har ingen andre nforce3 h/k til s939 ennå) Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 istedenfor en ekstra gb med ram ville jeg stappa inn en ekstra raptor. Samtidig ville jeg kjøpt inn den mest stillegående 120mm viften jeg kunne finne da V serien til Lian Li har plass til dette (med mindre det følger med vifte da) _ Thorsan Har også tenkt på 2xraptor i raid, men må vente litt med det... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg ville heller kjøpt en OCZ Powerstream 520W PSU fremfor Enemarx 600W'en. Utifra tester jeg har lest skal OCZ sin være noe bedre, samt at du absolutt ikke trenger 600W til et slikt oppsett. Ville også valgt noe minne med litt strammere timings, minumum 2-3-3-7, og ikke mer enn PC3500. PC3700 har du ikke bruk for før du skal "ekstremoverklokke", og da må du nok ha en litt annen kjøling enn satt opp. Min mening, overse det om du vil. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) så ... evig ... nice! Såå stor skjerm med såå lav ms. Du vet du mangler gpu. Hva skal du bruke i mellomtiden? Best det har DVI. Hehe.. den har DVI ja, men er ikke av de beste kortene: ATi Radeon 9600 Pro 128mb. Den har da dx9 og siden cpuen sparker en del så holder det nok i et par måneder til ja.... Endret 28. juli 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva er KACKASS? Pent oppsett, men ville slengt inn en hardisk til, 74B ikke akkuratt mye... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 2x74GB Raptor i Raid 0 hadde nok gjort susen der Rey. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg ville heller kjøpt en OCZ Powerstream 520W PSU fremfor Enemarx 600W'en.Utifra tester jeg har lest skal OCZ sin være noe bedre, samt at du absolutt ikke trenger 600W til et slikt oppsett. Ville også valgt noe minne med litt strammere timings, minumum 2-3-3-7, og ikke mer enn PC3500. PC3700 har du ikke bruk for før du skal "ekstremoverklokke", og da må du nok ha en litt annen kjøling enn satt opp. Min mening, overse det om du vil. skaset fra www.netshop.no beskrivelsen av ram'en: "Dette settet har "Enhanced Bandwidth teknologi", som gir forbedret båndbredde og økt stabilitet for minnet. Tester har vist at disse brikkene har en svært god ytelse og de egner seg også som regel godt til AMD-64 systemer. Selv om disse brikkene er CL2,5 vil de ofte gi langt bedre ytelse enn mange CL2 brikker p.g.a. båndbredden." Mener du denne er et bedre alternativ? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2691 Det er jo nesten ingen prisforskjell.. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 2x74GB Raptor i Raid 0 hadde nok gjort susen der Rey. Hehe... joda, men har makset ut kontoen allerede egentlig;) Dette er jo uansett noe det går ann å fikse senere... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 KICKASS PC det der En Plextor PX-712 brenner hadde passet godt sammen med det utstyret. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hva er KACKASS? Pent oppsett, men ville slengt inn en hardisk til, 74B ikke akkuratt mye... Skal det senere... men er ikke nødvendig de første mnd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå