Gå til innhold

gode med design?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gollum3: Gjerne innled innlegge med å legge frem hva du er ute etter, i stedet for et upresist spørsmål.

Kommer mye fortere til saken, og slipper mange mer eller mindre useriøse innlegg dersom det står "Jeg lager en nettside om valper, hva synes dere om fargevalget og layouten?" i stedet for "Er det noen her på forumet som gode med design?"

Prøv igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, presiser hva du vil ha design til (webdesign, en logo osv.) og hva du skal bruke det til. Da blir det vel mer hjelp å få med en gang, antar jeg.

Og forøvrig, det er mange som er flinke med design av alle typer i alle kategorier.

Edit: Her på forumet, that is.

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Gollum3: Gjerne innled innlegge med å legge frem hva du er ute etter, i stedet for et upresist spørsmål.

Jo jeg trenger en som kan design for at jeg vil ha et nytt design på siden min. -> www.nuketheplanet.net

Lenke til kommentar

Jo jeg trenger en som kan design for at jeg vil ha et nytt design på siden min. -> www.nuketheplanet.net

Har du altså tenkt å få dette designet gratis?

Eller har tenker du å betale noen for det?

EDIT: Forøvrig, er det ingen tvil om at det er mange er som er svært svært gode med webdesign, og annen (grafisk) design.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...