Gollum3 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei, er det noen her på forumet som gode med design? mvh Gollum3 Lenke til kommentar
Gollum3 Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 PHP-Nuke, lurer på om noen av dere her er gode til design? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tror denne tråden burde ha vært under Programmering -> Web-design, HTML og CSS. Lenke til kommentar
Gollum3 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, men er ingen her som er gode på det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 feilpostet. Skal ligge under Webdesign forumet. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gollum3: Gjerne innled innlegge med å legge frem hva du er ute etter, i stedet for et upresist spørsmål. Kommer mye fortere til saken, og slipper mange mer eller mindre useriøse innlegg dersom det står "Jeg lager en nettside om valper, hva synes dere om fargevalget og layouten?" i stedet for "Er det noen her på forumet som gode med design?" Prøv igjen Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, men er ingen her som er gode på det? Mange som er flinke her Kan vi få vite hvorfor du lurer på det? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Vel, presiser hva du vil ha design til (webdesign, en logo osv.) og hva du skal bruke det til. Da blir det vel mer hjelp å få med en gang, antar jeg. Og forøvrig, det er mange som er flinke med design av alle typer i alle kategorier. Edit: Her på forumet, that is. Endret 29. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Gollum3 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Gollum3: Gjerne innled innlegge med å legge frem hva du er ute etter, i stedet for et upresist spørsmål. Jo jeg trenger en som kan design for at jeg vil ha et nytt design på siden min. -> www.nuketheplanet.net Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Gollum3: Gjerne innled innlegge med å legge frem hva du er ute etter, i stedet for et upresist spørsmål. Jo jeg trenger en som kan design for at jeg vil ha et nytt design på siden min. -> www.nuketheplanet.net Har du altså tenkt å få dette designet gratis? Eller har tenker du å betale noen for det? EDIT: Forøvrig, er det ingen tvil om at det er mange er som er svært svært gode med webdesign, og annen (grafisk) design. Endret 29. juli 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jo jeg trenger en som kan design for at jeg vil ha et nytt design på siden min. -> www.nuketheplanet.net Hvor mye får jeg? Lenke til kommentar
Gollum3 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Diskuterer saken med en annen designer for øyeblikket, men hvis ikke vi blir enige så kan jeg evt. komme med en henvendelse. Lenke til kommentar
Gollum3 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Nå er designet i boks! Ville bare informere dere om det, men jeg har ikke fått det ennå. får det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå