Antipop Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Må ein ha ei über kraftig maksin for å bruke winamp 5 eller er det eg som har gjort noke gale? Bruker mellom 50-80 % av prosessoren heile tida, uansett ka eg gjer... Kan jo sjølvsagt gå tilbake til ein eldre versjon, eller Media Player, men tenkte eg skulle høyre om andre og hadde slike problem Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm.... høres rart ut. Hos meg blir det ikke brukt mer enn 2-5% Ville prøvd å installere winamp på nytt, søke etter spyware, evt. gå tilbake til en eldre versjon som du selv nevnte.... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Winamp 5 bruker ganske lite resursser på maskina mi. Prøv som sagt å avinstallere winamp og så installere på nytt. Og hvis du bruker winamp modern skins, prøv å bytte til et classic et og se om det gjør det noe bedre. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) prøv å gå inn på preferences -> output -> directsound output og marker "allow hardware acceleration", restart winamp edit: skriveleif Endret 28. juli 2004 av zilch Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Virker som det er modern-skin som gjorde det... innstalerte på nytt, og bruker classic skin, da funker det bra. takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå