Gå til innhold

T630 Sony Ericsson , Spørsmål om ringelyder

G

Anbefalte innlegg

Sitter med en T630 nå. :roll:

Besøkte www.cellus.no og letet frem SuperPolyfoniske ringetoner.

Men er det støtte for disse til T630. Prøvde å laste ned Andungen Kvakk Kvakk Kode: 0322.

Fikk ingen tilbakemeldings-SMS melding fra cellus.

Merkelig.

Først prøvde jeg med katalogen som var vedlagt i telefonesken. Skrev:

SUPERPOLY 0322

men så fant jeg ut ved å surfe hos www.cellus.no at jeg kunne skrive:

CSUPERPOLY 0322

Men ingen av disse metodene ga meg noen ringelyd-nedlastnings-SMS. :cry:

Hva er galt? Er det tjenesten til cellus som er problemet. Eller er ikke WAP/GPRS instillingene satt opp ordentlig? Tror de er ordentlig satt opp siden jeg har lastet ned JAVA-spill og har fått til å surfe på WAP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis ikke du har fått sms fra cellus så er det problemer hos dem tipper jeg, det eneste annet jeg kan tenke på at er feil hvis ikke du kan sende sms( mange venner har hatt problemer med det og mått bytte sim kort, men da sto det kontakt nettverks ansvarlig eller noe i den duren)

Lenke til kommentar
hvis ikke du har fått sms fra cellus så er det problemer hos dem tipper jeg, det eneste annet jeg kan tenke på at er feil hvis ikke du kan sende sms( mange venner har hatt problemer med det og mått bytte sim kort, men da sto det kontakt nettverks ansvarlig eller noe i den duren)

Takk, etter omtrent 24 timer kom ringetonene likevel til meg.

Skjønner ikke helt dette. Fordi noe liknende hendte når jeg prøvde oppslag i de forskjellige telefonkatalogene også. Kanskje det har noe å gjøre med min SIM-brikke.

Eller kanskje ikke.. Kanskje serveren til cellus er overbelastet.

Men når jeg skriver SMS meldinger til en kamerat i Sør-Amerika så får jeg kontante svar tilbake fra ham.

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...