FJERNET111 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Siden den var så teit, så kan folk få sende meg forklaring på PM heh edit: Hehe det tenkte jeg faktisk ikke på, men det er jo ganske fiffig triks alikevel Endret 29. juli 2004 av SBS Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Omg omg ffs 2k4 ! Så jævla dårlig, må jo si at hjerter og kløver og slikt har jo noe å si, jeg tenkte enten "rød konge eller svart konge" liksom. Idiotisk. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 at dere gikk på den der.. har vært brukt flere ganger. Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 En forklaring til alle kanskje ? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Her er forklaring for alle.... (siden dette er langt ute i tråden alt og folk ønsket det) Øverst fra side 1.. der du skal velge kort. Nederst fra side 2..... .. .. .. Ingen av kortene er de samme. Endret 29. juli 2004 av DaXi Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja fordi det var det jo ingen som klarte å gjennomskue, det der er så gammelt og enkelt og gjennomskue at jeg tror jeg spyr. *gulp* Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja fordi det var det jo ingen som klarte å gjennomskue, det der er så gammelt og enkelt og gjennomskue at jeg tror jeg spyr. *gulp* Så fint for deg da.. Er veldig lett liten sak og se.. Så det selv med en gang. Men er ikke alle som gjorde det så hvorfor skal du slenge inn en så unødig og lite vennlig melding? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Her er en lignende en, men denne er basert på logikk... Bare å følge instruksjonene... Mye bedre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Her er en lignende en, men denne er basert på logikk...Bare å følge instruksjonene... Mye bedre Hehe den der var jo morsom. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) TEST 1 funka ikke for meg. Den sa feil. EDIT: De andre var også feil. Endret 31. juli 2004 av dD. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 TEST 1 funka ikke for meg. Den sa feil. EDIT: De andre var også feil. Prøvde du å tenke "engelsk"? Det er jo en engelsk test og det er jo ikke noe hokus pokus. Så hvis du prøvde det på norsk og endte opp med potet... vel heh Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 wtf? de som skjønte den kan ikke dere sende mg en pm? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 wtf? de som skjønte den kan ikke dere sende mg en pm? Her er forklaring for alle.... (siden dette er langt ute i tråden alt og folk ønsket det) Øverst fra side 1.. der du skal velge kort. Nederst fra side 2..... .. .. .. Ingen av kortene er de samme. Hvis du tenker på den andre testen så er den basert på ren logik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå