Mr.FOXHOUND Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ifølge eska til spillet Star Wars Knights of the Old Republic skal det være mulig å laste ned nytt innhold til spillet via LIVE, men jeg finner ikke noe! Noen som har samme problemet? Ifølge den offisielle sida til spillet er det ett ekstra område og en ny rase etc. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Ja, har samme problem... Jeg mener å ha sett en liste hvor det stod at dette materialet var tilgjengelig "i disse regionene: <>" Og hva angår Splinter Cell (1) Downloadable content, så er det bare mulig å laste ned ett av de tre annonsert nedlastbare brettene, iallefall etter hva jeg har erfart. Microsoft skulle hatt seg en på tryne for å reklamere for nedlastbart materiale, for så å bare tilby dette til en viss andel av brukerne (Hvis dette er tilfelle). Endret 29. juli 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Kanskje de bare slipper det i USA og så ser vi det i Europa 5 år etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå