Tronich Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hei! Lurer på hvor mye forskjell det egentlig er på disse høytalerne: Eltax millennium 500 Dantax p 3000 Proson 2012 SA Alle er ganske like. Hvilke av høytalerne tror dere er best? Endret 29. juli 2004 av Tronich Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Alle modellene er typisk billigmodeller, for folk som ønsker mye lyd for veldig lite penger. Endret 31. juli 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Vet at de ikke er beste høytalerne du får ja... men var ikke det jeg spurte om.. Endret 31. juli 2004 av Tronich Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hvordan vil du måle hvilke høyttaler som er best? Spesifikasjoner, lydtrykk? God lyd er en subjektiv oppfatning. Skal du måle hvem som er best på f.eks 100 meter sprint er det enkelt. Det er personen som kommer først i mål, ikke personen som er kjekkest eller har dyrest sko. Ser du poenget mitt? Endret 31. juli 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) ja.. Bare lurte på om det var noen som hadde hørt på noen av disse høytalerne? Er så mange som sier at proson skal være så mye bedre en en eltax.. Men jeg kan ikke si at jeg hører så stor forskjell på akkurat disse høytalerne jeg da.. Men varierer sikkert fra høytaler til høytaler.. Proson har tross alt et litt bedre rykte, som sikkert komme av en grunn. Har liten tro på f.eks surround settene til eltax som de selger for rundt 900kr. Prisen der burde skremme vekk de fleste.. Endret 31. juli 2004 av Tronich Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har du hørt dem opp mot hverandre i samme rom? Det er ofte vanskelig å høre forskjell på ulike høyttalere når du hører dem i ulike rom, på ulike tidspunkt. Har du f.eks tre ulike høyttalere i samme rom, på samme elektronikk er det lett å høre forskjell. Har liten tro på f.eks surround settene til eltax som de selger for rundt 900kr. Prisen der burde skremme vekk de fleste.. Akkurat det samme tenker jeg om Eltax Millenium 500 En stor gulvstående høyttaler til under en høvding. Har ikke hørt den, og jeg vet det er mange som sier det er mye for pengene. Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Nei, har ikke prøvd de i samme rom.. Hadde vært artig å prøvd eltax millennium 500 og proson 2010 SA i samme rom en gang. Hmzz.. Eltax millennium 500 ble satt ned i pris for litt siden. De kostet ca.1700kr før de ble satt ned.. De er altså ikke så billige som mye annet eltax har laget. Jeg er i hvertfall godt fornøyd med lyden jeg fikk til prisen av 900kr.. Endret 31. juli 2004 av Tronich Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg er i hvertfall godt fornøyd med lyden jeg fikk til prisen av 900kr.. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Milennium 500 er greie høyttalere, og mye lyd for pengene. (har 2 selv) men vær forsiktig med diskantene dine! Diskantene i disse høyttalerne er råtne.. mine varte i en mnd bare.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Milennium 500 er greie høyttalere, og mye lyd for pengene. (har 2 selv) men vær forsiktig med diskantene dine! Diskantene i disse høyttalerne er råtne.. mine varte i en mnd bare.. hmm.. mine varer ennå, og eg har hatt høytalerne i eit år no... men eg hadde valgt eltax av dei tre og, har prøvd alle dei høytalerane og eg foretrakk eltax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå