Gå til innhold

Feil-prosent på K700?

Anbefalte innlegg

Har hatt min K700i i ca 3 uker. Er kjempefornøyd!

Har kun et par små bugs:

- Samme nr vises på flere forskjellige kontakter i telefonlisten. Detter fikses ved å gå inn på kontaktene og velge standard nr.

- Hver gang jeg forandrer volum med volumknappene kommer telefonstatus opp på skjermen. Har ikke hørt noen andre klage på dette, så jeg vet ikke om det er en bug. Men det er veldig irriterende.

Utenom dette funkere telefonen smertefritt. Ingen problemer med BT, den har aldri skrudd seg av, batteriet varer i 3-4 dager, 2 tasten henger seg ikke fast (uansett hvor hardt jeg trykker), den er ikke knirkete, har ikke fått støv under skjermen eller riper i skjermen. Har tilogmed mistet den i bakken ett par ganger, uten at telefonen tok skade i det hele tatt!

Så alt i alt er jeg kjempefornøyd! Er foreløbig den beste telefonen jeg har hatt, bedre enn T68i! :w00t:

Mvh Edur

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en eneste ting er irriterenes... man kan ikke slette bildene man har lagt til i tlf-boka, da forsvinner de vist!

det kan man med nokia, da er de på kontaktene fordi om de fjernes fra bildealbumet.

altså ellers ikke noe bugs her.

Det betyr jo bare at bildene lagres to ganger på nokiatelefoner, mens de lagres bare en gang på K700... Så derfor er det ikke så rart hvis du kan slette "orginal"-bildet på nokiatelefoner.

Lenke til kommentar
Men jeg kan ikke zoome i stillbilde modus...bare 2x på video...  :mad:

Ingen zoom i høyeste oppløsning

2x zoom i middels

4x zoom i laveste

Så det er egentlig en litt rar funksjon, men er nyttig hvis du skal få noe til å dekke en større del av skjermen på mobilen. Det har selvfølgelig _ingen_ nytte hvis du flytter bilder over til pc'en.

Min K700 som jeg fikk i går funker forresten strålende.

dette har ikke noe med å velge oppølsning å gjøre det er digitalzoom....altså til vanlig har du jo en optisk zoom som forstørrer valnig ikke sant...

men digitalzoomen lager bare et utsnitt altså beskærer bildet også forstører kunstig opp det som er igjen det er jo derfor du ikke kan zomme og fortsatt beholde full oppløsning den bilr jo beskært bort....

Lenke til kommentar
dette har ikke noe med å velge oppølsning å gjøre det er digitalzoom....altså til vanlig har du jo en optisk zoom som forstørrer valnig ikke sant...

men digitalzoomen lager bare et utsnitt altså beskærer bildet også forstører kunstig opp det som er igjen det er jo derfor du ikke kan zomme og fortsatt beholde full oppløsning den bilr jo beskært bort....

Har da digitalzoom på vanlige kameraer og da greier det jo fint å interpolere opp bildet. Slik som det er nå er det fullstendig unyttig siden det eneste funksjonen gjør er å beskjære bildet.

Lenke til kommentar

Har da digitalzoom på vanlige kameraer og da greier det jo fint å interpolere opp bildet. Slik som det er nå er det fullstendig unyttig siden det eneste funksjonen gjør er å beskjære bildet.

du får jo ikke no mer av å interpolere bildet da pga at det bare gjøres kunstig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...