Gå til innhold

z600 eller t630?

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse anbefaler dere og hvorfor?'¨

en annen ting: jeg hadde en reklame fra telehuset der de reklamerte med disse to mobilene til 1 kr med Active talk fra netcom

men jeg finner ikke reklamen mer og tilbudet finnes ikke på telehuset.no hva kan jeg gjøre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjermen på t630 er vel bedre

Samme skjerm på de: TFT

Ellers det meste likt

Skjermen på T630 er bedre! Skjermen har akkurat like mange punkter som Z600, og begge er TFT ja! Men skjermen på T630 er fysisk mindre, og det betyr et klarere og bedre bilde! Ville definitivt gått for T630. Synes Z600 er litt klumpete og stor jeg....(med mindre du går med den på innerlomma i ei stor boblejakke.... :D

Lenke til kommentar
Ingen som har fått med seg at Z600 har halvparten av minnet T630 har ser jeg..

hvis t630 har litt over 4mb med minne så har den dobbelt så mye som z600 men sist gang jeg sjekket så har de utnom dette:

t630 har funksjonen "mine venner", men er udugli i norge pga ingen operatører som støtter. den har ikke z600 men side t630 har den så har de tatt litt av sms minne for å gjøre plass til den
Lenke til kommentar
Jeg fikk for meg at z600 og t610 var like. Eneste forskjellen er at z600 har forbedret skjerm ?

T630 har 2MB minne! Har selv eid en i 1 uke! (byttet inn i E700)

Om Z600 har en "bedre" skjerm kan jo diskuteres. Z600 sin er litt større ja, men T630 sin er skarpere og klarere. Spørs om du verdsetter kvaliteten eller størrelsen... som sagt ville jeg valgt T630, har hatt T630, og har testet Z600 en gang...så valget er enkelt... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk for meg at z600 og t610 var like. Eneste forskjellen er at z600 har forbedret skjerm ?

den har også blitt forbedret i softwareen slik at den ikke er så treg på meldinger og noen andre ting som jeg ikkke husker i farta

Lenke til kommentar
Om Z600 har en "bedre" skjerm kan jo diskuteres. Z600 sin er litt større ja, men T630 sin er skarpere og klarere. Spørs om du verdsetter kvaliteten eller størrelsen... som sagt ville jeg valgt T630, har hatt T630, og har testet Z600 en gang...så valget er enkelt... :thumbup:

Jeg sammenlikner T610 og Z600, ikke med T630

Lenke til kommentar

Jeg sammenlikner T610 og Z600, ikke med T630

Men hvorfor blander du inn T610 da? Det er jo T630 og Z600 vedkommende spør om!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

den har også blitt forbedret i softwareen slik at den ikke er så treg på meldinger og noen andre ting som jeg ikkke husker i farta

Jeg har en Z600 som er treg med å skrive sms samt at spillet Erix låser seg etter level 5 eller noe, hvor får jeg software-oppdateringene?

Er det flere bugfixes i denne oppdateringen, noen som vet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...