janken Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har XP og Norton Antivirus og Firewall 2002. Jeg er ikke fornøyd med resultatet, jeg trenger bedre beskyttelse. Hvilken brannmur er veldig god og som kan passe i lag med Norton. Trenger også tips om et meget bra antivirus program som går fint sammen med norton antivirus. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 21:38, janken skrev:Jeg har XP og Norton Antivirus og Firewall 2002.Jeg er ikke fornøyd med resultatet, jeg trenger bedre beskyttelse. Hvilken brannmur er veldig god og som kan passe i lag med Norton. Er vel bra nok den du har. Quote: Trenger også tips om et meget bra antivirus program som går fint sammen med norton antivirus. Skal du ha to antivirus-programmer?? NAV er forresten det "beste". Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg bruker Norton Antivirus og Zone Alarm Pro som Antivirus og Brannmur Prøvde også Norton sin brannmur, men den syntes jeg var litt tvilsom, sluttet plutselig å fungere osv Zone Alarm Pro stopper det aller meste av tvilsom trafikk mot din PC På antivirus siden er nok Norton bra, men Trend Micros Pc Clian.. er også bra Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 21:38, janken skrev:Jeg har XP og Norton Antivirus og Firewall 2002.Jeg er ikke fornøyd med resultatet, jeg trenger bedre beskyttelse. Hvilken brannmur er veldig god og som kan passe i lag med Norton. Trenger også tips om et meget bra antivirus program som går fint sammen med norton antivirus. Eg bruker norton Personal Firewall/Antivirus versjon 2002.Veldig fornøyd med,Fikk virus i dag norton virket den.Navnet på viruset er(W32.Klez.gen@mm) Lenke til kommentar
froebe Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg bruker Norton Antivirus 2002 og Norton Firewall 2002 og har aldri hatt noen som helst indikasjoner på at programmene fungerer dårlig. Brannmuren blokkerer rett som det er trojanske hester og antivirusen har stoppet alle virus (5-6 stk) som har dukket opp så langt. Jeg ser etter oppdaterte virusdefinisjoner og sikkerhetsoppdateringer hver dag for best mulig beskyttelse. Jeg er meget fornøyd med Symantec/Norton. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hvor mye koster de programmene til sammen ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 02:03, unwill skrev:Hvor mye koster de programmene til sammen ? symantec.com Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Bruker WinXp Pro og hos meg har valget falt på Norton Antivirus 2002 og Zonealarm pro 3 som fungerer glimrende :smile: Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Programmene nevnt over er jo av de beste for oss normale folk, skal du ha noe "mer", så kan du jo ta en titt på Symantecs hardware firewall. Den er slettes ikke dum. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Bruker selv Norton sin antivirus og firewall og har bare bra erfaring med det. Har avverget en håndfull virus og stopper i tillegg angrep utenfra (hovedsaklig SubSeven men også noen andre) så godt som daglig. Har satt opp så det kjøres liveupdate av virusdefinisjoner hver natt klokken 0300 og deretter full system virus scan siden maskinen alikevel står på. Ellers er firewallen grei å forholde seg til og sjekker selvfølgelig trafikk både inn og ut. Første gang man kjører et program som prøver å koble seg mot nettet nettet spør firewallen om dette skal tillates eller ikke (og om det som en regel skal tillates eller ikke i fremtiden). Forøvrig en glimrende måte å avsløre spyware på... Det blir jo ikke bedre/enklere enn dette. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hva med antivirus og brannmur fra Network Associates? Har ikke prøvd dette, men har en viss følelse på at dette er bra saker... http://www.nai.com Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 08:45, Cerwell skrev:Programmene nevnt over er jo av de beste for oss normale folk, skal du ha noe "mer", så kan du jo ta en titt på Symantecs hardware firewall. Den er slettes ikke dum. Og så koster den et 5 siffret dollar beløp....... Men, man får jo hva man betaler for.... Btw, har du en gammel pc liggende å slengende, sett opp SmoothWall som brannmur da... http://www.smoothwall.org...100% gratis...... _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-04-26 18:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå