Kozesmurf Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 det første kabinettet du spurte om der... en kompis av meg kjøpte det.. og det er LITE innvendig.. veeeeelig lite. hovedkortet havner under harddiskene og du får et problem dersom du kjøper et skjermkort som bygger litt i lenden. Dette kunne gått under mini-kabinett fram med skohjernet Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) QUOTE (LOZER @ 29/07/2004 : 17:46) QUOTE Smaken er som baken, delt i to! Selv sier jeg QUOTE = hehehe Slike "jeg digger raidmax" poster er det mange av. Likke morro vær gang Endret 30. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 radmax har 1 bra kabinett http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU7778GB liker ikke vindue men ellers er deg ganske bra ! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 det lille kabinettet som topic starter digga har søstera mi på 7 år :!: :!: :!: :!: :!: :!: bare at hennes er sølv (å nei hun har ikke arva det av meg . hun fikk det selv ) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 det lille kabinettet som topic starter digga har søstera mi på 7 år :!: :!: :!: :!: :!: :!: bare at hennes er sølv (å nei hun har ikke arva det av meg . hun fikk det selv ) lool sier jeg bare!! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg også lurer litt på kabinettet dette:http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=COZORRED fordi jeg trenger ikke så stort,når jeg skal på lan. er det et bra casemod kabinettet? eller er det bare plast hele dritten? takk for svar kødder du med meg? det er ikke et bra casemod kabinett. Bra casemod kabinett: fulltower/servertower grå/hvit enkelt designe uten noe spessielt etter min mening da! chieftec fulltower er et eksempel på dette.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Han sa vel ingenting om at han sikulle casemodde? Han spurte vel bare om hva folk synes, om det var bra? Skjerp dere da, tviler på at halvparten her i det hele tatt har prøvd det, eller sett noe mer enn det ene bildet fra microplex. Har det selv, er litt små-modder. Jeg har ikke gått lei av det enda, men jeg har planer om små modifikasjoner etterhvert som jeg får råd. Ja det er mulig. Alt er mulig. En som sa at du ikke får plass til hovedkortet...vel det fikk jeg, så da har du vel et jævli stort hovedkort da? Nei, jeg synes det funket flott jeg, fulgte flere vifter med, ser bra ut, veier lite (STORT pluss for LAN) og er i det hele tatt lett å ha med å gjøre. Eneste minuset hos meg var at slotsene på baksiden av kabinettet ikke stemte 100% med hovedkortet mitt, så jeg må bruke litt makt på et par tilkoblinger Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det alle på forumet kaller fjortiss å cs kabinett For det er ferdigmodda kjennner flere som har det........ slenger i to ekstra led vifter også går de rundt og skryter av at de har så bra pc Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Synes det kabinettet ser helt ok ut....og mye bedre enn de fleste selvmodda kabinettene jeg har sett her på forumet. Selvfølgelig er det noen som synes det er gøy å modde selv men det gjelder ikke alle. Så har man litt slunken pengepung og ønsker modda kabinett... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Synes det kabinettet ser helt ok ut....og mye bedre enn de fleste selvmodda kabinettene jeg har sett her på forumet. Selvfølgelig er det noen som synes det er gøy å modde selv men det gjelder ikke alle. Så har man litt slunken pengepung og ønsker modda kabinett... det er ikke det vi mener, er enig i at det er penere enn mange case mods jeg har sett her, men det kabinettet det er ldet jo tusen andre som har .... 1:bra case mod 2: grei mod 3: vanlig greit looking kabbis 4: sturslige hvite kabbineter 5: ferdig mod med ekstra lys Endret 2. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) jeg også lurer litt på kabinettet dette:http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=COZORRED fordi jeg trenger ikke så stort,når jeg skal på lan. er det et bra casemod kabinettet? eller er det bare plast hele dritten? takk for svar kødder du med meg? det er ikke et bra casemod kabinett. Bra casemod kabinett: fulltower/servertower grå/hvit enkelt designe uten noe spessielt etter min mening da! chieftec fulltower er et eksempel på dette.. ja eller bygge et helt selv fra grunden av ! det har jeg jort Endret 2. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kjøp et kabbinet som ikke er gjort noe med f.eks. Orginalt http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_...ta/Utennavn.jpg Moddet http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_...PhotoBucket.jpg og det kabinettet som du viste først er et CS kabinett Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Han tenker sikkert på litt billigere kabinett siden han tenker på detta, siden lian li ikke er dette! men uansett lian li er et knakende bra kabinett , dont get me wrong Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja!! takker hauer! ja....jeg liker lian li men det for dyrt,for stort til og ha med på lan også er det for mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå