El Matador Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) ¤¤¤ Topic redigert av moderator. Les Nettikette for riktig bruk av topic ¤¤¤ hva syns dere om dette kabinettet? synes det ser helt knall ut jeg noen som har noen arfaringer med det? Endret 31. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bruk søkefunksjonen før du poster. Søk Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det alle på forumet kaller fjortiss å cs kabinett For det er ferdigmodda Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er ett ekkelt kabinett Kjøp noe som ikke er ferdig modda. Evt noe som er stilfult modda. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hadde nok aldrig kjøpt det.. er jo ferdigmodda, og lite! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg syns det er et bra kabinett , har det sjøl man trenger jo ikke all den plassen heller den står jo bare tom uansett Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg synes det ser rart og teit ut... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hadde selv tenkt å kjøpe det , men jeg kjøpte et av thermaltake sine istedenfor Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ferdigmodda, kjøp det! Du går fort lei Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Likte ikke overskriften! Den bare fristet meg til å se, men... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Anbefales for de som liker et lite og nett kabinett, som faktisk ser veldig stilig ut, til en billig penge. Dessuten er det overraskende god plass i det. Klart ikke noe for casemoddere, men for andre helt ypperlig med tanke på pris, funksjonalitet og design. Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har det samme kabinettet bare at det er techsolo som har lagt det.. det JÆ**** TUNGT!!! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 nei nei nei det kabinette er dåli kvalitet lite å trang å ferdigmodda det er jo casemods som er arti med kabinett da ! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) nei nei nei det kabinette er dåli kvalitet lite å trang å ferdigmodda det er jo casemods som er arti med kabinett da ! Smaken er som baken, delt i to! Selv sier jeg Endret 29. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 nei nei nei det kabinette er dåli kvalitet lite å trang å ferdigmodda det er jo casemods som er arti med kabinett da ! Smaken er som baken, delt i to! Selv sier jeg hehehe Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det var det styggeste, mest plastikkaktige møkkakabinettet jeg noensinne har sett i mitt liv. Å kjøpe ferdigmodede kabinetter må være det mest idiotiske påfunnet jeg kan tenke meg. I tilegg er det lite og trangt. Til den prisen er kvalitenen også garantert helt elendig. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg også lurer litt på kabinettet dette:http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=COZORRED fordi jeg trenger ikke så stort,når jeg skal på lan. er det et bra casemod kabinettet? eller er det bare plast hele dritten? takk for svar Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 jeg også lurer litt på kabinettet dette:http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=COZORRED fordi jeg trenger ikke så stort,når jeg skal på lan. er det et bra casemod kabinettet? eller er det bare plast hele dritten? takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå