yojimbo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer på hva andre her syns om hvilket ps2 spill som er det verste som er gitt ut? Personlig syns jeg Britney Spears dance beat og man u club football er sterke alternativer til denne litt tvilsomme tittelen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hm...Her kan jeg rett og slett ikke bestemme meg, siden 50-60% av alt som slippes til PS2 er søppel... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hehe, enig! men hva med bmx XXX eller hva det het....der du var en naken dame som skulle trikse med sykkel eller noe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 bmx xxx var kult! Tror ikke du har spilt det tankbug. Og nei, man styrer ikke en naken dame... Man kan være mann eller dame, men jeg tror man kan unlocke sånn at man kan lage en dame som er toppløs! Wow! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg klarer å styre unne de værste titlene.. men spillet jeg trodde kom til å bli bra, men som ble helt elendig var FInal Fantasy X-2 så jeg må si det. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Unlimited Saga, uten tvil. Ser veldig kult ut, men er bare dritt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Helt enig, Unlimited Saga, det var 500,- rett i dass Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Beklager å si det, men noen av dere (Xanitra, Killerzevs og Vrengtpolvott) har rett og slett ikke peiling. For det første, å si at Final Fantasy X-2 er elendig, blir helt feil. Det er ikke det beste spillet jeg har spilt heller, men ingen av dere kan med hånden på hjertet si at det er det verste PS2-spillet dere har spilt? Og angående Unlimited Saga. Jeg har selv kjøpt spillet, og ble ganske skuffet. Men likevel, det er ikke det dårligste spillet. Okey, grafikkmessig så er det en veldig nedtur. Men historien og holdbarheten er veldig bra. Desverre så lever vi i en tid der de aller fleste foretrekker god grafikk fremfor gode historier, gameplay og lignende. Jeg har spilt flere dårlige spill på PS2, men det finnes så mange spill at jeg ikke vil dra fram ett spesielt som det dårligste, siden det helt sikkert finnes et annet som er verre. Så denne diskusjonen blir bare tull. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Poenget her er vel egentlig å si hvilket spill nettopp DU synes er verst. Blir litt feil å si at noen ikke har peiling fordi de synes et bestemt spill er det verste på PS2. Samme som å si at noen ikke har peiling fordi de synes Venstre er det verste partiet. Alt er subjektivt! Endret 31. juli 2004 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Selvsagt. Greit nok. Jeg mener bare at de som sier at FF X-2 er det dårligste spillet på PS2, de bør se å få spilt fler spill. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Lilo and stich og Headhunter Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Unlimited saga var helt sugent, men det var kult at det fulgte med et par FFX-2 filmer! Final fantasy x-2 var ganske bra men jeg syntes det ble litt for mye av det samme å jakte på de spherene.. Endret 31. juli 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det er ikke det beste spillet jeg har spilt heller, men ingen av dere kan med hånden på hjertet si at det er det verste PS2-spillet dere har spilt? Herregud. Spiller du mange PSX2 spill du? Jeg har PERSONLIG ikke spilt så mange, og av alle spill jeg har spilt, så er jeg blitt mest skuffet over Final Fantasy X-2 Om du sliter med det med at min smak er annerledes en din, har du lest en Ari Bein bok for mange. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Husker ikke hva det heter,men Squaresoft kom med et bilspill.Det var helt på trynnet elendig Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hm...Her kan jeg rett og slett ikke bestemme meg, siden 50-60% av alt som slippes til PS2 er søppel... :!: Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hm, tekken 4 kanskje. Ikke det verste, men det jeg ble mest skuffa av. Det verste er vel kanskje Tony Hawk, hater hele serien utenom eneren. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 James bond - Alle titlene Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hahaha, ja Simpsons Skating suger vel ganske kraftig!! :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå