oxyde Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Vel dette er noe jeg satt og testet fordi jeg er forbanna pga. Hoppe stamina. http://home.online.no/~pstei-ol/de_inferno...0jump%20sux.JPG Håper dere skjønner det som er tegnet opp på bildet. JEG ER SINNA! Og ja dere som ønsker cs 1.3 tilbake gå hit : #anti-cs1.4 & #We-Want-CS-1-3-Back på irc.quakenet.org :smile: Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Jeg så på bildet nå, og merka at teksten på det ikke var helt ferdig, mene det skal stå at det var 5 sec mere ca. Enn det tok om komme dit i cs 1.3 Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Amen! Det nye "anti-hopp" sakene gjøre det bare for realistisk. De sier de skal klare å få en balanse mellom realisme og morro. I 1.4 tok de i alle fall vekk morroa :sad: Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Vel jeg vil med hånda på hjerte mene at topptrente soldater/terrorister ville klare og hoppe ene 6-7 ganger før de ble andpusten?! TEIT TEIT TEEEEIT det ække realistisk lengere=")(&%!%"!)=% Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jippi, blir man endelig kvitt ***** kenguruene! Jeg spiller ikke CS særlig mye, og er derfor ikke proffen sjæl. Ikke det at jeg suger noe ekstremt, men jeg bunny-jumper hvert fall ikke.. For å si det mildt så kan det være J A E V L I G kjedelig å spille CS på et LAN hvor det er cs-nerder som bunny-jumper som F****!! "Vips, der kom han jah.. MYE tidligere enn det jeg forventet, jaja, nå er jeg dau.. GØY.. bah" Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har ikke vært borti bj på snart 1/2 år lr noe. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Bunny Jumping ble tatt bort i 1.3 eller i en H-L patch for lenge siden. Du må ha spilt med cheatere :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Tråden passer bedre under gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå