erikstein Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Jeg lurer på om noen vet hva som kan være galt? prøver å installere WinXP. Får en blåskjerm etter at den sier Start Windows(før jeg har valgt hvor det skal installeres osv). Kjører Raid 0 med to stk ibm 45 gig disker. Er alltid en ny feil som kommer. Delene har blitt testet hos Komplett. Har også en veldig variabel Vcore som går ifra 1,698 til 1,728. (når jeg sjekker i bios) alle spenninger er ustabile. Kanskje for liten power (300W) Noen som vet noe ang. dette? er så lei av av Winxp skal redde systemet mitt... Spec: Msi K7T 266pro Ru Amd xp1800 512mb Twinmos Ecc 2x256 300w power Sb Live Player Elsa Gladiac Geforce2 Ultra Vanlig nettkort. 8x nec 16x Plextor cdrw brenner Lenke til kommentar
mnb Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Du gir vel svaret selv ved å si at spenningene er ustabile. For å redusere belastningen på strømforsyningen kan du forsøke å fjerne "unødvendig utstyr" som du har koblet til men som ikke trenges for å starte maskinen. Kontroller så spenningene dine. Er spenningene fortsatt ustabile bør du koble fra og kjøpe ny PSU. Ikke eksperimenter for mye, da en feil her kan få dramatiske konsekvenser for resten av utstyret. AMD har oversikt over godkjente strømforsyninger på sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå