Manfestio Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg sendte inn min Creative Noman Zen NX til rep. og jeg fikk tilbake en Zen Xtra UTEN drivere. Mitt problem er at jeg ikke finne de driverne noen plass på nettet. Helt umulig. Og jeg lurer på om noen som har driver CD'en som de fikk med sin Zen Xtra kunne ha pakket den ned elektronisk og sendt til meg? Takk på forhånd. (kan ha postet andre plasser, men ferre som ser der. enkelt og greit.) Endret 28. juli 2004 av Manfestio Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp ??? Sjekke hjemmesiden til produsenten før man spør er jo kjekt. EDIT: Til neste gang bør du bruke en bedre overskrift på topic, ellers kommer den garantert til å bli stengt. F.eks.: "Finner ingen drivere til min MP3-spiller" Dessuten i riktig forum. Misbruk av "Annet om hw" er ikke populært. Sjekk her. Endret 28. juli 2004 av pain Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Stenges. Dårlig topic og feilpost. Spesielt når brukar bevist har feilposta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg