Zildjian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 nede i høyre hjørne har det kommet en gul trekant med utropstegn inni. når jeg klikker på den står det: your almost out of profile storage space. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?? Takk Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 er det i winXP du mener eller? Sikkert at det er lite plass på harddisken eller noe slikt. Men har ikke denne passet bedre under Programvare -> Windows ? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 er ikke det "low diskspace" elns? Jeg vet ikke hva det er men sjekk hva du har av ledig plass på disken din uanz Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Mener du på HW profilen? Slett meldingene dine? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Flytt vekk store filer fra desktop og "My documents" Høres ut som roaming profiles med profil serverens grense på "10MB-30MB" nærmer seg grensen . Optimalisere (registry defrag) registry får også ned profil størrelsen. ... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har ikke sett denne meldingen, men hvis den gjelder for lokal profil kan mange mailer være årsaken. Mye på skrivebordet, my documents eller liknende kan også være årsaken dersom dette ikke er flyttet ut av profilmappen. Hvor er det du opplever dette? Hjemme, eller på jobb (altså er maskinen tilknyttet en server?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Flyttes fra Hovedkort, Prosessor og minne til programvare på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå