smeboe Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ingen her som har sett water world ??? der drikker han traktet urin i begynelsen av filmen Akkurat den scenen har jeg sett.. og så har jeg sett en som drikker fotsvetten sin......... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Uansett... Bæsj består av...endetarmsbakterier... Vår venn E Coli utgjør 25 % av avføringen... Endret 2. august 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 www.klara-klok.no dette var en seriøst morsom side www.klara-klok.no er rett og slett morsom, sikker på at halvaprten av spørsmålene er blit sendt in på tull En av de sidene man kan lese når man kjeder seg forann pcen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 mesteparten av næringen er vel tatt opp av kroppen så det er ikke noe serlig vits i å spise næringsfattig bæsj, med mindre man slanker seg... skal man først spise bæsj så spis hestebæsj den inneholder en del næring Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bare kjedet meg på forumet så kom jeg over denne tråden... Så seriøst morsom tråd! Hahaha! Jada... Jeg vet den er fra 2004... Men denne tråden er så morsom! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bare kjedet meg på forumet så kom jeg over denne tråden... Så seriøst morsom tråd! Hahaha! Jada... Jeg vet den er fra 2004... Men denne tråden er så morsom! 6925081[/snapback] Det kan tenkes, ja.. Stenges som unødvendig sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg