Gjest Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har et spørsmål. Hva består egentlig bæsj av? Liksom, jeg vet jo at det i utgangspunktet er mat og andre ulumskheter som kroppen ikke har brukt for, men det må jo bestå av noe mer også..? Om kanskje ikke noen E stoffer, så må det jo være en grunn til at noen ganger har man flytende bæsj og andre ganger fast og fin bæsj.. hm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hmm. ekskrementer består av avfallstoffer som tarmen ikke tar til seg. Når det kommer til "fasthet" så er dette et resultat av hva du spiser. Fiber = fast f.eks Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 www.klara-klok.no dette var en seriøst morsom side Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Emnet helse er delt inn i kategoriene:Abort • Allergi • Begreper • Doping • Gravid? / graviditet • HIV / AIDS • Hjelpeapparatet • Hud • Hygiene/ svetting • Hår/ hårfjerning • Høyde/ vekt • Kosthold og trening • Kroppen • Medikamenter • Menstruasjon • Mobbing • Omskjæring • Psykiske problemer • Redsler/ fobier • Røyking • Skole/ studier • Smerter • Snus • Spiseforstyrrelser • Svimmelhet • Sykdommer • Syn/ hørsel • Søvn • Tannhelse • Tvangstanker/ tvangshandlinger • Underlivsplager • Undersøkelser/ operasjoner Hmm... Hvor er emnet Bæsj hen??Dårlig side ass.. Uansett... Bæsj består av galle, endetarmsbakterier, tunge sukkerarter(cellulose), frø, legoklosser, hårstrå og alt annet som ikke tarmene kan ta opp, litt vann(ofte mer når magen og tarmene er i ubalanse - sprutbæsj(og hvis du har sprutbæsj, er det ikke et godt forslag å drikke mindre for å "tørke" ut bæsjen igjen, tvert om)), og litt avfallsstoffer som levern har jobba med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...ces&btnG=Search Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hmm okey i see.. Men en annen ting: Jeg har hørt at hvis man for eksempel går seg vill i Sahara ørkenen, så kan man drikke urin for for å få til seg væske (bortsett fra det første som kommer ut som vistnok er "giftig"). Men urin er vel også for det meste bare avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med? Men; Går det ann å spise bæsj? (for å få i seg fast føde) (jada jeg vet det høres tålig og umodent ut, men er faktisk er seriøst spørsmål) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvis du vil virke mer seriøs, bruk et ord som ekskrement. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hmm okey i see.. Men en annen ting: Jeg har hørt at hvis man for eksempel går seg vill i Sahara ørkenen, så kan man drikke urin for for å få til seg væske (bortsett fra det første som kommer ut som vistnok er "giftig"). Men urin er vel også for det meste bare avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med? Det går helt fint an, ja. Det er masse folk i India som tar seg et stort glass nytraktet urin om morgenen. Urin er for det meste vann. http://skepdic.com/urine.html http://www.theanswerbank.co.uk/Article480.html Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jøss, ser jo ut som de fleste mennsker virkelig undervurderer urin.. auto-urine therapy, as it's known, is said to boost the immune system, cure migraines and other chronic conditions, stave off a cold and work wonders on eyesight problems. It's claimed that it can work wonders on skin conditions, such as eczema or psoriasis. You can apply it directly for athlete's foot, bee stings and jellyfish stings. And you can gargle it for toothache and gum disease. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 urin er egntlig akuratt det samme som sports drikker, den inneholder vann, litt bakterier som man bør fjærne med å koke det. og veldig mye salter, av ymse slag Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 urin er egntlig akuratt det samme som sports drikker, den inneholder vann, litt bakterier som man bør fjærne med å koke det. og veldig mye salter, av ymse slag Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 bare tanken på å ikke ha tilgang til mat.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ingen her som har sett water world ??? der drikker han traktet urin i begynelsen av filmen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sa, gutter og jenter: Aldri dra til Sahara uten mat. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Bæsj er forresten brunt pga at det inneholder døde blodceller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det er vel destillert urin det er snakk om. Det nærmer seg ti år siden jeg så den, så jeg husker det ikke helt nøyaktig. Å trakte/filtrere urin har svært lite for seg. Edit: dette er altså om Waterworld. Endret 29. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 utrolig at så mange folk har skrivi på detta topicet Hva er bæsj lurer du på ?? det er rester av mate du har spist osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg