Gå til innhold

Hva består bæsj av?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål. Hva består egentlig bæsj av?

Liksom, jeg vet jo at det i utgangspunktet er mat og andre ulumskheter som kroppen ikke har brukt for, men det må jo bestå av noe mer også..?

Om kanskje ikke noen E stoffer, så må det jo være en grunn til at noen ganger har man flytende bæsj og andre ganger fast og fin bæsj.. hm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emnet helse er delt inn i kategoriene:

Abort • Allergi • Begreper • Doping • Gravid? / graviditet • HIV / AIDS • Hjelpeapparatet • Hud • Hygiene/ svetting • Hår/ hårfjerning • Høyde/ vekt • Kosthold og trening • Kroppen • Medikamenter • Menstruasjon • Mobbing • Omskjæring • Psykiske problemer • Redsler/ fobier • Røyking • Skole/ studier • Smerter • Snus • Spiseforstyrrelser • Svimmelhet • Sykdommer • Syn/ hørsel • Søvn • Tannhelse • Tvangstanker/ tvangshandlinger • Underlivsplager • Undersøkelser/ operasjoner

Hmm... Hvor er emnet Bæsj hen??Dårlig side ass..

Uansett... Bæsj består av galle, endetarmsbakterier, tunge sukkerarter(cellulose), frø, legoklosser, hårstrå og alt annet som ikke tarmene kan ta opp, litt vann(ofte mer når magen og tarmene er i ubalanse - sprutbæsj(og hvis du har sprutbæsj, er det ikke et godt forslag å drikke mindre for å "tørke" ut bæsjen igjen, tvert om)), og litt avfallsstoffer som levern har jobba med.

Lenke til kommentar

hmm okey i see.. Men en annen ting: Jeg har hørt at hvis man for eksempel går seg vill i Sahara ørkenen, så kan man drikke urin for for å få til seg væske (bortsett fra det første som kommer ut som vistnok er "giftig"). Men urin er vel også for det meste bare avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med?

Men;

Går det ann å spise bæsj? (for å få i seg fast føde)

(jada jeg vet det høres tålig og umodent ut, men er faktisk er seriøst spørsmål)

Lenke til kommentar
hmm okey i see.. Men en annen ting: Jeg har hørt at hvis man for eksempel går seg vill i Sahara ørkenen, så kan man drikke urin for for å få til seg væske (bortsett fra det første som kommer ut som vistnok er "giftig"). Men urin er vel også for det meste bare avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med?

Det går helt fint an, ja. Det er masse folk i India som tar seg et stort glass nytraktet urin om morgenen. Urin er for det meste vann.

http://skepdic.com/urine.html

http://www.theanswerbank.co.uk/Article480.html

Lenke til kommentar

Jøss, ser jo ut som de fleste mennsker virkelig undervurderer urin..

auto-urine therapy, as it's known, is said to boost the immune system, cure migraines and other chronic conditions, stave off a cold and work wonders on eyesight problems. It's claimed that it can work wonders on skin conditions, such as eczema or psoriasis. You can apply it directly for athlete's foot, bee stings and jellyfish stings. And you can gargle it for toothache and gum disease.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...