tore- Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Quake 2 ble open source for ca. to år siden. Tenkte jeg skulle sette meg ned og spille dette litt på bakgrunn av dette. Men etter søk på google og andre spillsider, og idsoftware sin også selvsagt, var det for meg ikke mulig å finne et sted hvor jeg kunne laste ned win32 binary filer (så flotte ord). Noen som kan hjelpe meg på dette? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det var vel bare sourcen til Quake2-moteren som ble gitt ut til offentligheten, og ikke alle originale maps og det som ellers trengs for å spille? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake2/source/ Lenke til kommentar
tore- Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Husker desverre ikke hvordan det var, men husker jeg fant det et eller annet sted. Om dette var en offisiell greie fra Id er jo en annen sak, men den ble funnet på web, men thats a LONG time ago. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan jo prøve de binaryene her (men du trenger selvsagt data-filene fra QII-CD'en i tillegg): QuakeII .NET Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Husker desverre ikke hvordan det var, men husker jeg fant det et eller annet sted. Om dette var en offisiell greie fra Id er jo en annen sak, men den ble funnet på web, men thats a LONG time ago. Jamen les da mann: ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake2/source/ Her finner du q2src320.exe, med følgende åpningsskjerm: Ikke verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå