Gå til innhold

Powercolor eller Sapphire?

Sjark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

powercolor får du mere ting med når du kjøper, sapphire får du med lite men koster litt mindre. det er det samme kortet, så det er hipp som happ :)

jeg ville kjøpt powercolor :yes:

Endret av KTV
Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt Sapphire.

De har bedre vifte og RAM.

Har hørt om flere som sier at sapphire har bedre ram, og flere som sier at dette er tull. Noen som kan bekrefte påstanden og komme med en eventuel link\test om noen som beviser dette?

De har samme vifte, og etter det jeg har hørt så skal Powercolor sitt minne la seg klokke 5 mhz mer en Sapphire sitt minne.

Lenke til kommentar
De har samme vifte, og etter det jeg har hørt så skal Powercolor sitt minne la seg klokke 5 mhz mer en Sapphire sitt minne.

Min bror sitt sapphire kort klokker jo minne til 378mhz, og jeg får mitt powercolor til 382mhz. Så det er ihvertfall ikke store forskjellene det er snakk om :)

Lenke til kommentar

Min bror sitt sapphire kort klokker jo minne til 378mhz, og jeg får mitt powercolor til 382mhz. Så det er ihvertfall ikke store forskjellene det er snakk om :)

Sapphire skal ha litt bedre vifte, men Power color sin er sikkert ikke dårlig. De hadde litt trøbbel med den før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...