Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Derbi GPR 50 Nude ...

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

En kompis av meg sier at derbi motorene er "spagettimotorer". Han sier vis man trimmer den litt så holder den seg utruli dårli.

Ikke at jeg bryr meg :D For den sykkeln skal faktisk jeg kjøpe meg=D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Derbi GPR50 Nude er skamfet og har kjempe god motor ! men derbi har hat en del elektriske problemer opigjenom årene. Teningen ryker veldig ofte på disse syklene og jeg kjenner en som hadde en Derbi Senda som han måtte bytte baklys på 2 ganger om månden. men helt klart skamfet sykkel men bør passe på at plastiken over potta ikke smelter.

Mvh EvilDuck91

Lenke til kommentar

ja jetg synst det er rart at derbi aldri retter de elektriske feilene på sykelene sine heller :dontgetit: men tror ikke det skal vere noe problem å legge ett metalstykke melom som tar varmen isteden for plastikken. men det er langt i fra alle GPRer som har det problemet der men det er en del.

Mvh EvilDuck91

Lenke til kommentar

Det siste året har jeg drevet å skulle skaffe meg moped å var utrolig intrisert i Derbi GPR for jeg simpelten elsker utsenede dens så jeg har våre på diverse Mopedforum å set på hva folk som har diverse sykler sier så har stort set drevet å forsket på forskjelige sykler i et helt år :) Jeg skal selv snart anskaffe meg en Yamaha TZR selv om GPR frister til de grader, men etter å ha lest hvor mange som har hat problemer med det elektriske på disse syklene har jeg ombestemt meg.

Mvh EvilDuck91

Edit: ja jeg er født i 91 :)

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...