Nicklas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei ! Bare lurte på om noen har noen erfaringer med denne sykkelen ? Syns dere den er kul ? Håper på maaange svar ! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 sykkelen er råtøff, og derbi sykler er kjent for og gå godt ( når de er fiklet med, vel og merke ) .. ikke noen erfaring men! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 fjerne litt plomber så har du 8,5 gamp til rådighet Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har en kompis som har en sånn. Han har vært litt plaget med clutch'en. Har hatt den på service et par ganger for å fått det fikset. Lenke til kommentar
mard Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 En kompis av meg sier at derbi motorene er "spagettimotorer". Han sier vis man trimmer den litt så holder den seg utruli dårli. Ikke at jeg bryr meg For den sykkeln skal faktisk jeg kjøpe meg=D Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Et tips til alle som planlegger og kjøpe denne sykkelen Nypris kåster den 31,990 men på www.mcoslo.no er den på tilbud til 24,990 Løp å kjøp Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Derbi GPR50 Nude er skamfet og har kjempe god motor ! men derbi har hat en del elektriske problemer opigjenom årene. Teningen ryker veldig ofte på disse syklene og jeg kjenner en som hadde en Derbi Senda som han måtte bytte baklys på 2 ganger om månden. men helt klart skamfet sykkel men bør passe på at plastiken over potta ikke smelter. Mvh EvilDuck91 Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Trur du det er fare for det? mener røret stikker litt utfør hekken. Derbi har nåkk tenkt på det før de designet sykkeln=D Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har set at plastiken under har smeltet i flere tilfeler dette var bare på vanlige GPR 50 med kåpe men er vel det samme på Nude vil jeg tro. Mvh EvilDuck91 Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det var ikke bra... Det går vell kanskje ann å legge noe over potten.. Rart at derbi ikke tenkte på de når de laget sykkelen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ja jetg synst det er rart at derbi aldri retter de elektriske feilene på sykelene sine heller men tror ikke det skal vere noe problem å legge ett metalstykke melom som tar varmen isteden for plastikken. men det er langt i fra alle GPRer som har det problemet der men det er en del. Mvh EvilDuck91 Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Burde egentli ikke være forskjell fra sykkel til sykkel.. Ikke for å være off-topic men du er 91 saint evilduck? skal du ha lettsykkel\moped du da? Liker deg:) du kan mye om sykler Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Det siste året har jeg drevet å skulle skaffe meg moped å var utrolig intrisert i Derbi GPR for jeg simpelten elsker utsenede dens så jeg har våre på diverse Mopedforum å set på hva folk som har diverse sykler sier så har stort set drevet å forsket på forskjelige sykler i et helt år Jeg skal selv snart anskaffe meg en Yamaha TZR selv om GPR frister til de grader, men etter å ha lest hvor mange som har hat problemer med det elektriske på disse syklene har jeg ombestemt meg. Mvh EvilDuck91 Edit: ja jeg er født i 91 Endret 5. august 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hørt mye bra om tzr, har tenkt på og kjøpe den å. Men var de ikke for at jeg er så svak for streetfightere så hadde jeg nåkk gjort de. begge 2 ser ikke mye ut som mopeder =D Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nude sykler er ikke kule, da skal u har mange kubikk i alle fall:) (synst eg da:P) racing er kult uansett (el ikke 50cc da pga lyden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå