fuchimuch Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Prøver et portrett, tilbakemelding ønskes på hva jeg kan gjøre bedre. http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...enus=&serieid=0 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm, ikke godt å si. Likte ikke bildet med en gang jeg... Ser ikke ut til at barnet likte å bli tatt bilde av. Vet ikke hva jeg synes burde vært gjort annerledes. Ikke lett når en ikke kan få barnet til å "posere" som en voksen kan. Hva med litt lengre unna, og litt mer rett på? Ikke tatt nedenifra på en måte... Søtt lite barn da:) ditt? Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Det er mitt barn ja :-). Bildet ble tatt spontant tidlig en morgen, og han likte nok ikke å bli tatt bilde av da blitzen nok skremte han litt, lurte litt på om jeg ikke burde kalle bildet, skremt :-) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Et bra portett bilde er det nok ikke. Men viser vel godt hva barnet mener om å bli tatt bilde av. Ta masse bilder, spesielt når barnet er aktivt. Da får du nok morsomme og gode bilder. Hilsen barnehageonkel and_mit :9 Lenke til kommentar
gundik Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Leste bruksanvisningen til kameraet mitt i sted (Ixus 430), der stod det noe sånt som at "bruk av blitz med avstand under 60cm kan være skadelig for det menneskelige øye"... Take care... Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 jeg var lengre unna enn 60 cm men takker for advarslen gundik fuchimuch Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Syns også at det var et morsomt bilde!! Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) - Endret 10. juni 2009 av Daniel-r Lenke til kommentar
alos Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 syntes bildet var mildt sagt sopesielt.. men ganske stilig. Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Takker for all tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå