Gå til innhold

Creative Geforce fx 5600 xt 256 RAM

UniT X

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg gikk nettopp til innkjøp av et slikt kort....grunnen var at jeg hadde et fosil av et skjermkort fra før geforce 2 mx400....fikk vite at dette skulle holde til det meste...jeg spiller mest...kjøpet var inpuls derfor kanskje ikke så lurt...MEN...

synest dette kortet sliter voldsomt...selv med helt ok grafikk...feks Joint Operations...med alt av det dårligste grafikk instillingene så sliter det og hakker...

jeg har en p4 2.4 Ghz 786 mb DDR ram og nå dette Geforce fx 5600 xt 256...jeg kjørte 3dmark og fikk bare 1168 poeng..det slet allerede på test nr 2...er dette kortet så dårlig eller kan det vere feil instillinger en eller annen plass??...har den nyeste Nvidia driveren og Direct X 9....HJELP :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han skal få mer enn 1100 i 3dmark03 uansett!! Så dårlig er det ikke...

Vet ikke hva det kan være, du kan jo sjekke:

AGP fastwrite burde vel være av...har du lagt inn nye chipsett drivere? oppdatert BIOS?

Vet ikke om man må legge inn .net framework når man legger inn directx 9.0c?

Lenke til kommentar

AGP fastwrite burde vel være av...har du lagt inn nye chipsett drivere? oppdatert BIOS?

Neh, han skal ikke få så mye mere enn det.

Lenke til kommentar
Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.

Kjøp heller et Ati R9600 da. :)

JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund :(...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund

Lenke til kommentar

har ikke gjort det nei...men aner ikke hvor jeg finner det :dontgetit: ...er ikke akkurat guru :hmm:

Lenke til kommentar
Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.

JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund :(...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund

kva butikk?

Lenke til kommentar

kva butikk?

det var Tele Data Senteret i komediebakken 9....neden for konsertpalet...

Lenke til kommentar

kva butikk?

hva betalte du for kortet? Mener å tro at den butikken er litt dyr å handle i, heller gå til Datakjeden på Laksevåg Senter( tidligere komplett ).

Eller en av internett butikkene.

www.Komplett.no

www.Psdata.no

www.MPX.no

www.Netshop.no

Lenke til kommentar

kva butikk?

hva betalte du for kortet? Mener å tro at den butikken er litt dyr å handle i, heller gå til Datakjeden på Laksevåg Senter( tidligere komplett ).

Eller en av internett butikkene.

www.Komplett.no

www.Psdata.no

www.MPX.no

www.Netshop.no

JA den er dyr...jeg betalte 1490 og det er ripp off! :(...noe jeg fant ut etterpå..men men...skal benytte meg av internett butikker her etter....noe jeg som regel gjør... :ermm:

Lenke til kommentar

JA den er dyr...jeg betalte 1490 og det er ripp off! :(...noe jeg fant ut etterpå..men men...skal benytte meg av internett butikker her etter....noe jeg som regel gjør... :ermm:

Uff... Det var et dårlig kjøp :no: Hvis de er greie får du bytte det ihvertfall. Jeg ville ihvertfall hørt med de. Spør mamma og pappa og besteforeldre om penger til å legge imellom imens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...