UniT X Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei!! Jeg gikk nettopp til innkjøp av et slikt kort....grunnen var at jeg hadde et fosil av et skjermkort fra før geforce 2 mx400....fikk vite at dette skulle holde til det meste...jeg spiller mest...kjøpet var inpuls derfor kanskje ikke så lurt...MEN... synest dette kortet sliter voldsomt...selv med helt ok grafikk...feks Joint Operations...med alt av det dårligste grafikk instillingene så sliter det og hakker... jeg har en p4 2.4 Ghz 786 mb DDR ram og nå dette Geforce fx 5600 xt 256...jeg kjørte 3dmark og fikk bare 1168 poeng..det slet allerede på test nr 2...er dette kortet så dårlig eller kan det vere feil instillinger en eller annen plass??...har den nyeste Nvidia driveren og Direct X 9....HJELP Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette kortet er ganske tregt(sælig 256mb versionen). Men har du fjernet de driverne til det gamle skjermkortet ? Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 JA jeg avinstalerte nvidia drivers i fjern\leggtil progvare på kontrol panelet men det var alt jeg gjorde.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill. Kjøp heller et Ati R9600 da. Endret 28. juli 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 han skal få mer enn 1100 i 3dmark03 uansett!! Så dårlig er det ikke... Vet ikke hva det kan være, du kan jo sjekke: AGP fastwrite burde vel være av...har du lagt inn nye chipsett drivere? oppdatert BIOS? Vet ikke om man må legge inn .net framework når man legger inn directx 9.0c? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 han skal få mer enn 1100 i 3dmark03 uansett!! Så dårlig er det ikke...Vet ikke hva det kan være, du kan jo sjekke: AGP fastwrite burde vel være av...har du lagt inn nye chipsett drivere? oppdatert BIOS? Vet ikke om man må legge inn .net framework når man legger inn directx 9.0c? Neh, han skal ikke få så mye mere enn det. Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.Kjøp heller et Ati R9600 da. JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund ...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 han skal få mer enn 1100 i 3dmark03 uansett!! Så dårlig er det ikke...Vet ikke hva det kan være, du kan jo sjekke: AGP fastwrite burde vel være av...har du lagt inn nye chipsett drivere? oppdatert BIOS? Vet ikke om man må legge inn .net framework når man legger inn directx 9.0c? har ikke gjort det nei...men aner ikke hvor jeg finner det ...er ikke akkurat guru Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja det er et veldig dårlig kort til spilling! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.Kjøp heller et Ati R9600 da. JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund ...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund kva butikk? Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.Kjøp heller et Ati R9600 da. JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund ...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund kva butikk? det var Tele Data Senteret i komediebakken 9....neden for konsertpalet... Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg synes det er rart at han ikke får mer enn 1100 i 3Dmark, jeg har et GeForce FX 5200 256 MB, og jeg får 1300 poeng... Endret 28. juli 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 XT = Treig 256MB = Treig minne Lenke til kommentar
KTV Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 kjøp r9800pro flach det til xt Lenke til kommentar
Knight_ospr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.Kjøp heller et Ati R9600 da. JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund ...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund kva butikk? det var Tele Data Senteret i komediebakken 9....neden for konsertpalet... hva betalte du for kortet? Mener å tro at den butikken er litt dyr å handle i, heller gå til Datakjeden på Laksevåg Senter( tidligere komplett ). Eller en av internett butikkene. www.Komplett.no www.Psdata.no www.MPX.no www.Netshop.no Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Stikk til butikken med en gang(Angrefrist...), det kortet er direkte elendig til spill.Kjøp heller et Ati R9600 da. JA skulle gjerne ha gjort det men butikken er i bergen og jeg bor i ålesund ...skulle ikke ha vert så ivrig nei...tror jeg må spare å smelle til med et X800PRO...så pass det holder en stund kva butikk? det var Tele Data Senteret i komediebakken 9....neden for konsertpalet... hva betalte du for kortet? Mener å tro at den butikken er litt dyr å handle i, heller gå til Datakjeden på Laksevåg Senter( tidligere komplett ). Eller en av internett butikkene. www.Komplett.no www.Psdata.no www.MPX.no www.Netshop.no JA den er dyr...jeg betalte 1490 og det er ripp off! ...noe jeg fant ut etterpå..men men...skal benytte meg av internett butikker her etter....noe jeg som regel gjør... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 JA den er dyr...jeg betalte 1490 og det er ripp off! ...noe jeg fant ut etterpå..men men...skal benytte meg av internett butikker her etter....noe jeg som regel gjør... Uff... Det var et dårlig kjøp Hvis de er greie får du bytte det ihvertfall. Jeg ville ihvertfall hørt med de. Spør mamma og pappa og besteforeldre om penger til å legge imellom imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå