palmt3 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Finnes det ikke et eneste gratis videospiller (avi) program til palm!!!!!?? Kinoma programmet som følgte med lagde elendig kvalitet på filmene, så det gidder jeg ikke å bruke. MMplayer er jo et perfekt program, men det koster penger..... HELP!! Setter VELDIG pris på om noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kanskje litt sent men gå på PalmGear Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Finnes det ikke et eneste gratis videospiller (avi) program til palm!!!!!?? Kinoma programmet som følgte med lagde elendig kvalitet på filmene, så det gidder jeg ikke å bruke. MMplayer er jo et perfekt program, men det koster penger..... HELP!! Setter VELDIG pris på om noen kan hjelpe meg!! Kinoma virker fint for meg.. Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 får du bra kvalitet uten hakking og lignende???!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Får brukbar kvalitet ja, pleier å sette den må den miderste av oppløsningskvaliteten, ikke fullskjerm, og ikke den minste heller.. Lenke til kommentar
palmt3 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Er det stor filer du spiller av? (jeg skal bruke det til å se fulle filmer, ca 200mb) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 har en dell axim, og en sonyericsson k700, jeg har overført filmene fra mobilen til pdaèn, men den vil ikke spille, og får feilmelding! hva skal jeg gjøre? filmene er i 3gp. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ikke bruk andre tråder til å stille spørsmål om noe annet. 3gp er ikke støttet av WMP uansett, så der har du forklaringen. Eventuelle filmer som skal spilles av i WMP er .wmv, mp3 eller wma Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 sorry da... hva med et converter program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå