lceman™ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Har sett den under ett annet navn; Ferm Flexiarmen knekker på 1, 2, 3 og maskina henger knapt sammen... Black & Decker Det er en viss kvalitetsforskjell, for å si det mildt... Synes bare jeg skal få lov til å forsvare min kjære ferm's ære her. ( Ja, det er min ferm som er eksempelet) Den flexikabelen røyk fordi jeg hadde festet den i en skrustikke i en alt for skarp vinkel fordi jeg ikke alltid tenker like langt. Til deres informasjon fungerte flexikabelen feilfritt i tre måneder før den lille "ulykken" Maskina henger fint sammen den, begynner kanskje å bli litt mye vibrasjoner nå, men det er vel bare å ta seg sammen og se til å stramme et par skruer ( i et spontant utbrudd av arbeidslyst kommer jeg (muligens) til å gjøre det når jeg er ferdig med å skrive dette....). Maskina (inkl. flexislangen og en del utstyr) kostet meg 450 kr, man skal vel ikke forvente alt for mye til den prisen, men innse det; originalt Dremel koster litt for mye for en stakkars femtenåring, og Fermen er ikke den mest skranglete Dremel kopien. Man får jo som sagt det man betaler for, men jeg ville ikke plassere Fermen lavere enn en "middels" Dremel kopi, den gjør iallefall jobben sin godt nok, uten å bli noe varmere enn da_devil's B&D (ja, jeg har prøvd den). Edit: Skriveleif Endret 28. juli 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 den så i allefall betraktelig mye bedre ut en co-tec'n min.. den skrangler og rumler såvidt enda, men jeg misstenker at døden er nær for den... kanskje kan den brukes til noe fornuftig: montere en vifte på den å sette den på utedassen eller dende den til afganistan, så de kan bruke den til å bygge opp landet etter alt lille bussie mann har bomba dem sønder og sammen, men bortsett fra det så er det ikke håp. men jeg skal virkelig ha denne i bakhodet. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) etter en stund har jeg blitt overbevist av overklokkerne her på forumet. det er faktisk overklokking.no og ikke casemod.no, så etter min mening passer ikke tester av slikte ting her på ok.no det har blitt mer og mer av casemodding på ok.no, noe som ikke er galt, men som virker litt ironisk ovenfor navnet. casemod.no hadde vært fett, det burde de som driver hw nettverket tenke på (om det er dems jobb å tenke på det da ) men da ville kanskje ok.no blitt avlivet med en gang siden store megder av aktivitet her er fra folk som driver mest med casemodding. det der er sikkert en lang diskusjon som har vært igang lenge, og som ikke skal tas opp her av meg, så back on topic meget rimelig den greia der. ser at hele maskinen med utstyr er billigere enn den flexi-armen til dremel. skal man bruke den hovedsaklig til modding av data er det sikkert mer enn bra nok. har ikke bruk for skikkelig kvalitet når man ikke er proff håndverker og bruker verktøyet daglig. 300,- er jo overkommelig for mange, om dem ikke vil/kan legge ut for / har bruk for en dremel. EDIT: hvorfor kan jeg ikke bare bruke den I knappen istedenfor å skrive koden? da slipper man slike feil... Endret 29. juli 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Se på de "aerodynamiske" linjene.... Denne er ihverfall veldig lett å jobbe med Icedude: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 etter en stund har jeg blitt overbevist av overklokkerne her på forumet. det er faktisk overklokking.no og ikke casemod.no, så etter min mening passer ikke tester av slikte ting her på ok.no det har blitt mer og mer av casemodding på ok.no, noe som ikke er galt, men som virker litt ironisk ovenfor navnet. casemod.no hadde vært fett, det burde de som driver hw nettverket tenke på (om det er dems jobb å tenke på det da ) men da ville kanskje ok.no blitt avlivet med en gang siden store megder av aktivitet her er fra folk som driver mest med casemodding. det der er sikkert en lang diskusjon som har vært igang lenge, og som ikke skal tas opp her av meg, så back on topic meget rimelig den greia der. ser at hele maskinen med utstyr er billigere enn den flexi-armen til dremel. skal man bruke den hovedsaklig til modding av data er det sikkert mer enn bra nok. har ikke bruk for skikkelig kvalitet når man ikke er proff håndverker og bruker verktøyet daglig. 300,- er jo overkommelig for mange, om dem ikke vil/kan legge ut for / har bruk for en dremel. EDIT: hvorfor kan jeg ikke bare bruke den I knappen istedenfor å skrive koden? da slipper man slike feil... Som du ser så har ok.no en pågang av folk som driver med modding og da er det jo naturlig med test av potensielt verktøy ikke sant. Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) En til: http://www.netto24.no/storefront.php?pid=81&c1=80&c2=&c3= Og en liten test: http://forbrukerportalen.no/ona/Tester/200...ikasjon_view.pt Endret 29. juli 2004 av AX_ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Se på de "aerodynamiske" linjene.... Skal du montere på et par vinger og en propell så kan jeg jo forstå argumentet ditt, men da ville jeg heller ha kjøpt meg et modellfly. Tror faktisk at Fermen har en form som er like "aerodynamsik": kranglete bilde, så det ble visst en link... Problemet er vel kanskje at den ikke er orange??? Fermen er like grei å jobbe med, jeg har prøvd begge, er ikke helt sikker på om du har det. da_devil Endret 29. juli 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har også den, icedude. må si at jeg er strålende fornøyd med den. bråker/vibrerer kanskje en liten tanke mer. og den er jo ikke oransje da.... men den funker helt fint, og skulle den "dø" så er det 12mnd. garanti....... Da devil; Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 I dag skulle eg pussa eit kabinett med Einhell pussemaskinen min. Eg pussa i 5 min og så begynte den å spinna, og pussepapiret sto stille. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Og du hadde festet den fandenivoldsk bra? Er ikke festemetoden på disse sakene nesten som på en drill? At du må skru til det du orker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå