knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dremel lignende sak fra netshop Da jeg surfet på netshop.no så fant jeg denne saken og synes prisen var grei, synes faktisk overklokking kan begynne med å teste diverse småverktøy som dette siden dette er noe de som modder og bygger kassene sin selv benytter seg flittig av. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Virket greit den der, sikkert bedre kvalitet enn "dremelen" fra clas til 149 elns som blir varm etter 5 min... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 og under halve prisen av en dremel. Bare det er positivt, men loddebolten de selger er for kraftig i elektronik sammenheng, 100W er drøyt 15-25W holder lenge. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg holdt på å legge en sånn til i bestillingen min i går, men da hadde de den ikke inne... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg holdt på å legge en sånn til i bestillingen min i går, men da hadde de den ikke inne... De har den inne nå, men det er kanskje for sent å be de sende den i samme ordre. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 kan vel strengt tatt ikke kalles en Dremel killer.. Men den fungerer nokk til litt kutting og slikt.. men tror nokk kvaliteten er deretter også.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 kan vel strengt tatt ikke kalles en Dremel killer.. Men den fungerer nokk til litt kutting og slikt.. men tror nokk kvaliteten er deretter også.. Tenkte mest på prisen jeg da... Funksjonen er jo den samme. Mne prisen er jo den halv og vell så det. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Virket jo helt grei den der da... tenkte å kjøpe meg "dremmel" på clasohlson, men tror nok det blir denne nå ja.. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Legg merke til at det følger med flexiarm.. bare den er jo latterlig dyr til dremmel... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har vraket av en slik liggende ett eller annet sted her, den selges under flere merkenavn, samme smørja alt sammen. Ble sinnsykt varm på et øyeblikk når man belastet den litt. Kjøpte meg en Dremel, og den blir ikke pisslunken engang under bruk. Har pusset rust, slipt, kuttet med den, den holder som bare det. Sats på Dremel eller Black & Decker sin, den er også bra. Et gammelt ordtak sier: Fattige folk har ikke råd til å kjøpe billige sko. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har en sånn "dremmel" fra clasern. Synes den fungerer glimrende jeg!!! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvor mye koster en dremmel på CO da? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har vraket av en slik liggende ett eller annet sted her, den selges under flere merkenavn, samme smørja alt sammen. Ble sinnsykt varm på et øyeblikk når man belastet den litt. Kjøpte meg en Dremel, og den blir ikke pisslunken engang under bruk. Har pusset rust, slipt, kuttet med den, den holder som bare det. Sats på Dremel eller Black & Decker sin, den er også bra. Et gammelt ordtak sier: Fattige folk har ikke råd til å kjøpe billige sko. Skulle til å si det samme selv... Har sett den under ett annet navn; Ferm Flexiarmen knekker på 1, 2, 3 og maskina henger knapt sammen... Black & Decker Det er en viss kvalitetsforskjell, for å si det mildt... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Å steike! Den så fin ut (i forhold til pris i allefall) likte spesielt den kabel tingen en kobler på for bedre fleksibilitet! Finnes det slik kabel til vanlig dremel mon tro? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 dremel "killer" :???: Hvis du leser hele posten istede for å poste noe helt meningsløst så ser du at grunnen til at topicen er slik den er pga prisen. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Å steike! Den så fin ut (i forhold til pris i allefall) likte spesielt den kabel tingen en kobler på for bedre fleksibilitet! Finnes det slik kabel til vanlig dremel mon tro? ja det finnes. Clas Ohlson har en slik til 498,- dyr, men den tåler en støyt og varer lenge. har den gamle utgaven, og den er flittig brukt. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 tror jeg må ha meg en sånn ja Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 KJøpte en dremel til samme pris som den netshop saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå