Gå til innhold

Netshop har en dremel "killer"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vraket av en slik liggende ett eller annet sted her, den selges under flere merkenavn, samme smørja alt sammen. Ble sinnsykt varm på et øyeblikk når man belastet den litt. Kjøpte meg en Dremel, og den blir ikke pisslunken engang under bruk.

Har pusset rust, slipt, kuttet med den, den holder som bare det. Sats på Dremel eller Black & Decker sin, den er også bra. Et gammelt ordtak sier: Fattige folk har ikke råd til å kjøpe billige sko.

Lenke til kommentar
Jeg har vraket av en slik liggende ett eller annet sted her, den selges under flere merkenavn, samme smørja alt sammen. Ble sinnsykt varm på et øyeblikk når man belastet den litt. Kjøpte meg en Dremel, og den blir ikke pisslunken engang under bruk.

Har pusset rust, slipt, kuttet med den, den holder som bare det. Sats på Dremel eller Black & Decker sin, den er også bra. Et gammelt ordtak sier: Fattige folk har ikke råd til å kjøpe billige sko.

Skulle til å si det samme selv...

Har sett den under ett annet navn; Ferm :thumbdown:

Flexiarmen knekker på 1, 2, 3 og maskina henger knapt sammen... :no:

Black & Decker :thumbup:

Det er en viss kvalitetsforskjell, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Å steike! Den så fin ut (i forhold til pris i allefall) likte spesielt den kabel tingen en kobler på for bedre fleksibilitet! Finnes det slik kabel til vanlig dremel mon tro?

ja det finnes.

Clas Ohlson har en slik til 498,-

dyr, men den tåler en støyt og varer lenge. har den gamle utgaven, og den er flittig brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...