kimweb Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Bestilte noke på komplett.no her om dagen, men såg i dag at noke eg hadde bestilt hadde sunket i pris. Siden varene ikkje blir sendt før alt er på lager tenkte eg at eg kunne gå inn å slette tidligere bestilling for så å bestille no som prisen er sunket. Skjønner? Så skulle eg logge meg på komplett.no og skreiv inn e-post men kor i allverden er passordet? Det er ikke kundenummeret. Eg har sjekka igjennom mailer frå komplett.no. og har prøvd å få tilsendt passord uten respons fra komplett. Det begynner å haste.... Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Passordet satte du selv idet du registrerte deg.. Lenke til kommentar
hart Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ring dem!... det er mere i denne verden enn bare internett. Det jobber tross alt mennesker der Lenke til kommentar
kimweb Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Irriterende å ikkje huske passord Kommer til å ringe, viss eg ikkje mottar mail i løpet av 10min Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja det er nok det lureste. Du skal jo teoretisk sett få passordet på mail i løpet av 10-15 minutter. Jeg har nå måttet bruke den funksjonen flere ganger og den har virket. Lenke til kommentar
kimweb Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Fikk mailer med flere "nye" passord flere timer etter... Så nå er alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå