HKS Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det ville jeg ikke akkurat si, P900 kom vel rundt september oktober i fjor, men jeg greide ikke å få fatt i den før slutten av mars Elkjøp osv. fikk den ikke inn før midten av april og selv de mer proffe(telebutikken etc. hadde ikke store partier) Så tidlig 2005 synes jeg egenlig høres ganske sannsynlig ut. Du har ikke fulgt helt mned... P900 ble annonsert i midten av oktober 2003. Jeg fikk min (kjøpte på Telebutikken på Oslo S, ikke forhåndsbestilt) i starten av desember 2003. P910 er allerede annonser, og kommer til Norge i september. Denne er nok ikke ment som en direkte konkurant til 9500. Regner med at det kommer en modell (P1000?) helt i slutten året eller starten av 2005. P910 er bare en mindre oppdatering av P900. Regner med at neste generasjon bla får UIQ 3.0 (P9x0 har UIQ 2.1) P900 vs P910: P910 har querty tastatur P910 har bedre skjerm P910 har et litt annet kamera (gansake likt K700 sitt etter hva jeg har hørt) P910 har 64Mb minne mot 16Mb på P900 P910 støtter MemoryStick DUO PRO på opp til 1Gb, P900 støtter bare 128Mb ok ikke PRO Lenke til kommentar
karce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 p910 kommer med støtte for memory stick duo pro kortene, som betyr at du har muligheten til å ha opp mot en giga lagringsplass, noe som er suverent!! og med dette får du mye større bruksområde for telefonen, dat tenker jeg på at du kan lagre flere sanger til mp3 spilleren og kan ta fler bilder og filmer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå