Gå til innhold

P900 vs. 910

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny telefon nå..

Har lenge hatt lyst til å kjøpe SE P900, tror dere heller jeg burde vente til P910 kommer eller bare dure ut å kjøpe P900 med en gang? eventuellt vente til P910 kommer og så kjøpe P900.

vet det er dårlig med tester og egne erfaringer enda, men ut i fra specs hva tror dere?

Er det eventuellt noen annen jeg burde ha med i vurderinga?

Endret av bussemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klippet og limt fra Mobileburn :

Most specs of the P910 remain the same as those of the P900, but there are a handful of noteworthy exceptions. For one, the internal memory was bumped up from 16MB to 64MB. Also in the memory/storage department, the P910 will ship with a 32MB memory card instead of the 16MB unit shipped with the P900. What is likely to please a lot of P900 users is the fact that the new P910 will support the Memory Stick Duo Pro format, which can reach capacities of up to 1GB in size, a far cry better than the 128MB limit imposed on the P900.

Når den kommer vet jeg ikke, men jeg ville ventet på P910 hvis den ikke blir alt for overpriset.

Edit: Eller kanskje du vil vente på Nokia 9500? :)

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Jeg vil ha QWERtY og mere minne så jeg venter, men jeg vil tro at å vente er det beste samme hvilken du vil ha. Vil tro at P900 kommer til å rase i pris og at mange P900 vil komme på bruktmarkedet siden det er en del som vil bytte P900 i P910.

Lenke til kommentar
Tror p910 skal komme til norge tidlig i 2005

Unnskyld, men det der er bare tull og tøys.

Mobilen skal komme i september, og det er ingen grunn til å tro at mobilen kommer til norge senere enn oktober.

Det ville jeg ikke akkurat si, P900 kom vel rundt september oktober i fjor, men jeg greide ikke å få fatt i den før slutten av mars ;) Elkjøp osv. fikk den ikke inn før midten av april og selv de mer proffe(telebutikken etc. hadde ikke store partier) Så tidlig 2005 synes jeg egenlig høres ganske sannsynlig ut.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha ventet siden det tar lang tid før SE P910 kommer til norge og enda lengre tid til de kommer ut til alle butikkene...

Prisnivået vil nok ikke hoppe så mye heller, hvis utviklingen følger den samme som p900...

-

Det er all for liten forskjell imellom p900 og p910 ifølge meg. Hvis du først vil vente, kjøp heller Nokia 9500.

Lenke til kommentar

Når tror du den blir mulig å få tak via norske forhandlere da?

Er det lenge til kjøper jeg meg en P900 i mellomtiden.

Med "volum modell", mener du da at den ikke blir masseprodusert på lik linje som billigere og "enklere" modeller?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
1. Når tror du den blir mulig å få tak via norske forhandlere da?

2. Er det lenge til kjøper jeg meg en P900 i mellomtiden.

3. Med "volum modell", mener du da at den ikke blir masseprodusert på lik linje som billigere og "enklere" modeller?

1. Aner ærlig talt ikke, siden det kan dukke opp forsinkelser og det kan bli utsettelser fra SonyEricsson, problemer, og de kan ha problemer med å mette etterspørselen; alt dette kan bidra til at den blir forsinket hit til Norge.

2. Er nok det greieste, for jeg vil nok tro at det kan ta nesten 1 halvår før den kommer hit; noe jeg vil si er litt i det meste laget for at man skal vente.

3. Delvis ja, men handler mere om at den ikke blir solgt i så mange eksemplarer og dermed ikke er en volummodell for SE som fks. K700i + de tidligere T630+T610.

Dermed ligger også produksjonen ikke på samme nivå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...