en-Vec Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg holder på å vurdere anskaffelse av kamera, så jeg lurer på om noen kan gi meg ett godt svar på hvilket er det beste kameraet av Sony Cyber-shot DSC-T1 og Casio Exilim EX-Z40. Det viktigste kriteriet i valget av disse er hvilket har best bildekvalitet (farger, kontrast, osv.). På forhånd takk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vurder også Pentax Optio S4i. Veldig likt Z40 (samme optikk, som for øvrig er laget av Pentax i utgangspunktet), men S4i er mindre, og etter min mening stiligere. Ellers er de veldig like. Bildekvaliteten er nok ganske lik. Sammenlignet med Sony vet jeg ikke hvilke kamera som har best bildekvalitet. Lenke til kommentar
en-Vec Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Vurderte s4i sterkt da jeg først så det, men på www.steves-digicams.com påståes det at Pentax kameraet er hodet under Z40 som også er billigere. Nå ser jeg på ett annet kamera også, men det er så nytt at ingen har testet det enda, Minolta DiMAGE X50 virker muligens som en god løsning fremfor T1, billigere blir det også men jeg er usikker på hvor god autofokus minolta greier å levere og på optikken i modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå