jingt Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg har et stort problem med geforce ti4200! Det kommer masse artifacts og skjermen blir svart. Tror det er et driverproblem, for naar jeg avinstallerer driveren gaar artifacsene bort. Bruker de nyeste nvidea driverne Lenke til kommentar
bluet Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan hende du har FOR nye drivere. Hadde det samme problemet selv og det hjalp med å bruke eldere drivere. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan hende du har FOR nye drivere. Hadde det samme problemet selv og det hjalp med å bruke eldere drivere. Tenkte på det samme... Det har vel ikke noe hensikt å bruke drivere over 4x.xx på det kortet... Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 du burde sjekke kjøleren på ditt ti4200 den kan nemelig smelte av! festene som er i svartplast tåler varme veldig dårlig så sjekk dette! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 det er noe metallgreie som st[r for overf;ringa av varme. Har ikke hatt noe s[nne problemer f;r. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 er det noen som har noen gamle driver?? trenger det! kj;rer uten noen drivere naa Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) funka visst ikke likevel. men er det et varmeproblem bør jeg kjøpe en ny kjøler. evt. hvilken. kortet er foresten glovarm når jeg tar på det!! Endret 28. juli 2004 av illvit Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) funka visst ikke likevel. men er det et varmeproblem bør jeg kjøpe en ny kjøler. Vi hadde en maskin på jobben med et GF 2 400mx kort i, fyren som hadde det kom ned en dag og klaget over at skjermen var gåen, jeg gikk opp og byttet skjerm, ingen bedring. Det viste seg at viften på kortet var stoppet, med det resultat at det var masse artige facts på skjermen.. Poenget med denne posten er at det kortet var ødelagt, det var ingen bedring når jeg byttet vifte. Så jeg ville kansje lånt meg en gpuvifte til det kortet for å teste før du legger ut penger på et såpass "gammelt" kort.. Det skal nevnes til slutt at den maskinen jeg snakker om sikkert hadde stått lenge uten gpuviften på... Vet aldri med disse brukerne. Men det er vel verdt en tanke det jeg skrev.. lykke til! Edit: Var nok litt kjapp. leste posten din en gang til,du skrev jo at det funket uten drivere... my bad! Endret 29. juli 2004 av VeritaMortem Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 æææ, what should i do ?? har ikke noen gpu kjøler tilgjengelig. hva ville dere ha gjort?? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg vet ikke helt hvilke drivere du har prøvd men jeg har selv et ti4200 å har testa de nyeste driverene å det blir bare fuck! jeg bruker 41.09 driverene å det virker best!! når det gjeller kjølinga så har jeg en slik kjøleribbe: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120741&cks=PRL på mitt blir den sovit litt lunken å da bruker jeg ikke vifta som følger med engang! den er iallefall jeg helt fornøyd med! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 æææ, what should i do ?? har ikke noen gpu kjøler tilgjengelig. hva ville dere ha gjort?? Hiv på en extra vifte, eventuelt få fram en sånn "ferie-vifte", vifte-i-bur ELNS. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Dersom nokon kan bekrefte at vifta på mitt GF 4800 SE passer på ditt kort så send meg ein PM så sender eg den i posten til deg. Edit: http://uk.asus.com/products/vga/v9480tvd/overview.htm Endret 3. august 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå