Gå til innhold

problem med ti4200

jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
funka visst ikke likevel. men er det et varmeproblem :hmm:  bør jeg kjøpe en ny kjøler.

Vi hadde en maskin på jobben med et GF 2 400mx kort i, fyren som hadde det kom ned en dag og klaget over at skjermen var gåen, jeg gikk opp og byttet skjerm, ingen bedring. Det viste seg at viften på kortet var stoppet, med det resultat at det var masse artige facts på skjermen.. Poenget med denne posten er at det kortet var ødelagt, det var ingen bedring når jeg byttet vifte. Så jeg ville kansje lånt meg en gpuvifte til det kortet for å teste før du legger ut penger på et såpass "gammelt" kort..;)

Det skal nevnes til slutt at den maskinen jeg snakker om sikkert hadde stått lenge uten gpuviften på... Vet aldri med disse brukerne.;) Men det er vel verdt en tanke det jeg skrev.. lykke til! :)

Edit: Var nok litt kjapp. :blush: leste posten din en gang til,du skrev jo at det funket uten drivere... my bad! :blush:

Endret av VeritaMortem
Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hvilke drivere du har prøvd men jeg har selv et ti4200 å har testa de nyeste driverene å det blir bare fuck!

jeg bruker 41.09 driverene å det virker best!!

når det gjeller kjølinga så har jeg en slik kjøleribbe:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120741&cks=PRL

på mitt blir den sovit litt lunken å da bruker jeg ikke vifta som følger med engang! :yes:

den er iallefall jeg helt fornøyd med! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...