Camron Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Folk som står høyt oppe på lista hos meg: Han bølla som er skalla, som kødder med bart hele tida.. Han bølla som sier ha-ha hele tida (husker ikke navnet).. Kanskje vaktmester Willie... Sideshow Bob... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Homer mener jo Seymour Skinner er "possible homer-sexual" :!: Skulle ikke forundra meg om det er han. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er dere klar over hvor rar denne posten var å lese gjennom hvis du ikke ser på the simpsons? Veldig morsomt Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg holder også en knapp på Carl og Lenny. Har aldri stolt helt på de karene der Patty og Selma har begge vært forelsket i Rektor Skinner. Det utelukker dermed også Skinner som i tillegg til P&S har hatt seg med Barts lærerinne på skolen. Alle vet jo at Smithers er homo, og det har vi visst i 10 år. Ingen vits i å avsløre noe vi alle vet. Moe er en mulig kandidat, faktisk. Likevel er han litt for macho. Jeg er iallefall ganske sikker på at ingen av barna er homofile. Det ville blitt for kontroversielt, selv for The Simpsons. Lisa er bare åtte år i serien, og har dessuten vært forelsket i gutter i flere episoder. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det kan jo være hvem som helst... De har jo tatt livet av kona til Ned Flanders, så ingen ting er umulig.. Tror ikke det blir en "hvem-som-helst-som-vi-ikke-har-sett-før" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 tja, Moe var jo sammen med hu (stemmen til helen hunt) i en episode... Lenny (Oljebrønn episoden ) Waylon Smithers (selv om det er hintet til hele tiden, så er det jo ikke sagt rett ut enda...selv om nakendrømmer om Burns, Malibou stacy samling, en homofil "venn" og andre ting hinter til det Ned Flanders....skriker som ei jente...need I say more Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det må jo være Smithers da Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 For de som vil spoiles, så avsløres det hvem det er her: http://www.snpp.com/upcoming.shtml Spoiles en del andre sesong 16-episoder også, så søk etter 'homosexuality' for å skippe rett til den aktuelle biten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er jo smithers. Han har vært på homsebar, i tilleg så vet jo alle at han e forelska i Mr.Burns Da er det vel noen andre, de skal vel overraske oss Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 For de som vil spoiles, så avsløres det hvem det er her: http://www.snpp.com/upcoming.shtml Spoiles en del andre sesong 16-episoder også, så søk etter 'homosexuality' for å skippe rett til den aktuelle biten. Bah, tippa feil. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kunne ikke ha vært Smithers ettersom han kjørte rundt på rulleskøyter i shorts i et "gay" nabolag i episoden Three Gays of the Condo (sesong 14, ep 17). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) tipper det blir en helt ukjent person som aldri har vært med tidligere, og som ikke kommer til å være med siden. typisk å legge høye forventninger, og avfeie dem med en totalt ukjent person.. Det skal være en som vi vet hvem er da Jeg tror det er lenny eller carl(mulig lenny og carl ) Eller kanskje seymore (jeg har ikke lyst å få d spoila, eller har jeg ) *Edit, leif Endret 31. juli 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Så på spoileren hadde ALDRI gjette på at det var han/hun:p Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 det er jo selvfølgelig Milhouse! har dere ikke sett den episoden der skole psykologen snakker om at bart er homo, så finner han ut at det er feil mappe han ser på....og den mappen var Milhouse sin! ellers er det Smithers...han er forelsket i mr. burns og det har vi sett mange eksempler på + at han liker sangen it's raining men(homer liker den og ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen som vet når denne sesongen kommer til norge Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 seff gjør den det om en stund Lenke til kommentar
TJ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Virker egentlig litt for opplagt, men jeg tror det er Smithers. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det er jo selvfølgelig Milhouse! har dere ikke sett den episoden der skole psykologen snakker om at bart er homo, så finner han ut at det er feil mappe han ser på....og den mappen var Milhouse sin! ellers er det Smithers...han er forelsket i mr. burns og det har vi sett mange eksempler på + at han liker sangen it's raining men(homer liker den og ) Ikke at han er homo, men at han har homesexuelle tendenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå