Gå til innhold

Hvem i "The Simpsons" er homo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder også en knapp på Carl og Lenny. Har aldri stolt helt på de karene der :p

Patty og Selma har begge vært forelsket i Rektor Skinner. Det utelukker dermed også Skinner som i tillegg til P&S har hatt seg med Barts lærerinne på skolen.

Alle vet jo at Smithers er homo, og det har vi visst i 10 år. Ingen vits i å avsløre noe vi alle vet. Moe er en mulig kandidat, faktisk. Likevel er han litt for macho. Jeg er iallefall ganske sikker på at ingen av barna er homofile. Det ville blitt for kontroversielt, selv for The Simpsons. Lisa er bare åtte år i serien, og har dessuten vært forelsket i gutter i flere episoder.

Lenke til kommentar

tja, Moe var jo sammen med hu (stemmen til helen hunt) i en episode...

 

Lenny (Oljebrønn episoden :p )

 

Waylon Smithers (selv om det er hintet til hele tiden, så er det jo ikke sagt rett ut enda...selv om nakendrømmer om Burns, Malibou stacy samling, en homofil "venn" og andre ting hinter til det :p

 

Ned Flanders....skriker som ei jente...need I say more :p

Lenke til kommentar
tipper det blir en helt ukjent person som aldri har vært med tidligere, og som ikke kommer til å være med siden.

 

typisk å legge høye forventninger, og avfeie dem med en totalt ukjent person.. :p

Det skal være en som vi vet hvem er da ;)

 

Jeg tror det er lenny eller carl(mulig lenny og carl :p )

Eller kanskje seymore :) (jeg har ikke lyst å få d spoila, eller har jeg :whistle: )

 

*Edit, leif :hrm:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

det er jo selvfølgelig Milhouse! har dere ikke sett den episoden der skole psykologen snakker om at bart er homo, så finner han ut at det er feil mappe han ser på....og den mappen var Milhouse sin! ellers er det Smithers...han er forelsket i mr. burns og det har vi sett mange eksempler på + at han liker sangen it's raining men(homer liker den og :ermm: )

Lenke til kommentar
det er jo selvfølgelig Milhouse! har dere ikke sett den episoden der skole psykologen snakker om at bart er homo, så finner han ut at det er feil mappe han ser på....og den mappen var Milhouse sin! ellers er det Smithers...han er forelsket i mr. burns og det har vi sett mange eksempler på + at han liker sangen it's raining men(homer liker den og :ermm: )

Ikke at han er homo,

 

men at han har homesexuelle tendenser ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...