thomie6600 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236625 Setter en knapp på Smithers.... Lenke til kommentar
goggys Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er jo smithers. Han har vært på homsebar, i tilleg så vet jo alle at han e forelska i Mr.Burns Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hmmm. Ikke godt å si. Holder en knapp på Moe. Synes Smithers blir for åpenbart. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 holder en knapp på hun søstra til Marge. Hun som ikke giftet seg. (selma ? ) Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 ....håper det er oppsiktsvekkende ihvertfall Lenke til kommentar
total Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 tipper det blir en helt ukjent person som aldri har vært med tidligere, og som ikke kommer til å være med siden. typisk å legge høye forventninger, og avfeie dem med en totalt ukjent person.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 holder en knapp på hun søstra til Marge. Hun som ikke giftet seg. (selma ? ) Men så har jo begge en forkjærlighet for Richard Dean Anderson. Smithers er for innlysende. Enten Carl eller Lenny. De har et ganske intimt vennskap, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Søstrene til Marge er vel litt forelsket i McGyver også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Richard Dean Anderson = McGyver. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 SMithers. off topic: er det nye eller gamle episoder som blir vist på tv3 om dagen? de er iallefall utrolig dårlig tegnet! Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dem er gamle, trur dem er fra season 1-3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan i mine øyne være to personer: 1. Ned Flanders - en utrolig kristen mann med stabil familie. Hva er ikke mer typisk enn at han står frem som homofil? yoyo, amerikansk talkshow! 2. Mr. Burns - Har stått i mot Smithers sjarm i et utall episoder. Han omgir seg kun med menn, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 mmh.. ser på de avgitte stemmene på VG siden at Lisa ligger på andreplass med 9% av stemmene.. jeg selv holder en liten knapp på Lisa. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg tror det er Millhouse. Smithers vet man jo er homo, så da blir det jo ikke noe artig. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 mmh.. ser på de avgitte stemmene på VG siden at Lisa ligger på andreplass med 9% av stemmene.. jeg selv holder en liten knapp på Lisa. Det var snakk om bryllup, det er vel neppe Lisa eller Milhouse. De har forresten begge hatt kjærester av motsatt kjønn, uten det behøver å bety noe selvsagt. Tviler på om at det er noen i den nærmeste kretsen. Carl og Lenny høres mest sannsynlig ut spør du meg... Seacaptain og Smithers er vel mer eller mindre ute ute av skapet fra før. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det blir nok ikke Smithers for det er jo ingen nyhet at han er homo, men jeg tror det blir Ned flanders Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tviler på om at det er noen i den nærmeste kretsen. Carl og Lenny høres mest sannsynlig ut spør du meg... Seacaptain og Smithers er vel mer eller mindre ute ute av skapet fra før. Enig i det med Carl og/eller Lenny, er ett eller annet som ikke stemmer helt med disse to karene, husker spesielt den episoden hvor en oljebrønn tar fyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå