Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-25 21:50, Paragrafrytteren skrev:

Er du sikker på at denne ikke allerede har et kort innebygget? Jeg finner ikke noen info om 6500, men både 6300, 7300 og 8300 har dette.



 

Jeg var ikke sikker selv, men etter at jeg har lest: Test av Fujitsu-Siemens Amilo M6500, på http://www.barabra.no, ble jeg ganske sikker.

Denne har ikke et innebygget nettverkskort.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Den PC-en var testet før min tid i barbara.no, så jeg har ikke noen kjennskap til den. Nettverkskort får du "overalt"; du må vel ut med ca. 5-600 for et vanlig kort, og 12-1300 for et trådløst kort. Men husk at du må ha et aksesspunkt hvis du bruker trådløst og ikke har et slikt fra før. De koster over 2000 kroner. Ta en titt på komplett.no, psdata.no osv. 3Com og SMC er kjente og gode merker, blant andre.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 13:50, Paragrafrytteren skrev:

Heisann,


Den PC-en var testet før min tid i barbara.no, så jeg har ikke noen kjennskap til den. Nettverkskort får du "overalt"; du må vel ut med ca. 5-600 for et vanlig kort, og 12-1300 for et trådløst kort. Men husk at du må ha et aksesspunkt hvis du bruker trådløst og ikke har et slikt fra før. De koster over 2000 kroner. Ta en titt på komplett.no, psdata.no osv. 3Com og SMC er kjente og gode merker, blant andre.


 

Heisann!

 

Tussen takk fo er et kjapt og godt svar....

 

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...