Tootimes Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har 3 WDer. ALLE,sata og pata har dårlig kontakt i strømtilkoblingen. På OSdisken har jeg vært nødt til å teipe opp hele sokkelen på strømmen for at det skal være kontakt. Pcen kutta hele ofta før jeg skjønte hva det var. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) jeg tror ikke det er pga dårlig kontakt, for de stopper helt likt Endret 30. juli 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 PFN_LIST_CORRUPT stod det... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Første treff på google: Microsoft Support CAUSE This behavior occurs because a driver or other problem damaged the input/output (I/O) driver structures. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) jeg tror nesten det er noe med ramen,, for det skjer sjeldnere når divider står på 5:4 istedetfor 1:1 som er default (jeg har sånn ram) Endret 5. august 2004 av gran3 Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hadde slik "tikking" på mine hd'er før jeg også. Først sjekk om dårlig kontakt i stømtilførselen, kansje ikke at "strømmen" går gjennom alt mulig annet før det kommer til HDene. Del de opp så de ikke går på samme ledning til PSU. Jeg fikset det på den måten. Står de 3 diskene intil hverandre ? uten/med vifte? Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 får vel prøve på det etter at jeg har sovi ut litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå