Magnusha Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Jeg bruker nå vegas studio 5 og er veldig fornøyd med det, men en kammerat av meg har også dette programmet og når han skal legge inn filmen han har filmet inn på pcen så går han på capiture video. Og når han begynner å spille inn filmen så lager vegas nye filmer hver gang han stopper kameraet for å filme noe annet..... Hvordan kan jeg greie det også?? hva må jeg stille på? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Skulle helst hatt noen hjelp litt raskt.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ehm, hva med å se på instillingene. Den finnes der vet du Bare å lete litt. Spør kameraten din kanskje? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Ehm, hva med å se på instillingene. Den finnes der vet du Bare å lete litt. Spør kameraten din kanskje? fant det ikke på instilningene, og kammeraten min vet ikke han heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå