Xecuter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg gikk inn på innstillingene på MSDashboard for å stille inn klokken.... mens jeg var der inne gikk jeg inn på Audio, å her kom overaskelsen: Xbox støtter surround! virkelig?? men for at det skal virke må jeg jo ha en ny ledning fra Xbox til annlegget... kan det kjøpes noen plasser?? en annen ting: bak Xboxen, der ledningen til bilde og lyd skal kobles til står det: Audio Video Output/Input! hva kan puttes inn der??? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, Xbox støtter Dolby Surround og Dolby Digital. Lydkortet er veldig bra! For å bruke vanlig analog Surround, plugger du bare den vite og den røde ledningen i forsterkeren din. For å bruke Dolby Digital, må du ha RGB SCART kabel til xboxen din, på denne er det en boks med en optisk lydutgang på, og du må ha en optisk kabel. Denne settes inn i den optiske inngangen på forsterkeren din (hvis du har det da). RGB kabelen gir også bedre bilde. Dette anbefales!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jepp surround med xbox er faktisk veldig tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå