perzmo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 PvE combat endres kraftig. Hvis du vanligvis jakter solo Dantooine og Dathomir, forvent deg en utfordring. Endring går live imorgen, var på TC i går. Mine erfaringer: - Nightsisters bruker force powers igjen. Force Choke, lightning osv. - NPCer bruker bleed attacks, både melee og ranged som rammer secondary stats. - NPC'er bruker våpen og special attacks igjen. Poenget er: Dette er siste dagen du enkelt kan ta ut high-level NPC's solo. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Synd de har latt andre gjort det i over 1 år nå da. :/ Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 SWEEEETAH Nightsisters var jævlige før. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den eneste gangen jeg har opplevd "force powers" var at en csr force freezea meg fast til bakken. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den eneste gangen jeg har opplevd "force powers" var at en csr force freezea meg fast til bakken. :!: WOOHOO! vanskeligere PvE Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 det var nå ikke så vanskelig før heller da, spes om man er Swordsman, lett og ta de før og da Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 det var nå ikke så vanskelig før heller da, spes om man er Swordsman, lett og ta de før og da My point exactly Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Buhuu er så kos og soloe nightsisters Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 som om man ikke kunne det før de ble stippet for powers og som om man ikke kan det når de får dem tilbake Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Husker bare en elder som plutselig dro fram en stun batong å begynte å AOE special og scatter hit angripe meg og noen andre! Dette er veldig farlig, og man kan veldig fort dø uansett hvor "kraftig" du er! Å ta en Elder alene er ikke noen tur i parken lenger! Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ha med deg stun suite og stun PSG da Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hehe, joda! men en force sensitive fencer med gigantisk HAM og masiv resist er altid farlig Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hehe, joda! men en force sensitive fencer med gigantisk HAM og masiv resist er altid farlig Nightsiste elders er jo kos... ham som krayts resists som F og nå skal de begynne med force powers og stun batons? Men jeg håper for guds skyld jantaer ikke svinger opp med stun batons.. da er jeg dømt til et liv i fattigdom Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 de er farlige, det har de alltid vert siden de fikk ham boost, MEN de er ikke noe spesielt mye farligere, man må bare tenke litt extra Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jantar svinger med polearms og bruker specials nå men de er ikke noe vanskelige . Har møtt på noen force wildere som har brukt force lightning på meg..tok ikke noe spess med dmg, force choke kan ta litt dmg . Blir litt morsomere å spille nå. Ut og hunte litt eldere seinere i dag og se om de har blitt noe mere villere en det de har vert Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Ha med deg stun suite og stun PSG da Det blir ikke det samme som en armor med 90% kinetic da. Først går det jo melleom PSG, cirka 40% også mellom armor 40%. Merk at slikt utstyr kan koste noen kroner og holde seg med . Vet ikke hvordan NPC fungerer med AP i forhold til AR på armor. Men stun baton har None AP, mens comp armor har Light. Det blir 25% reduksjon i dmg (som jeg renger med her)... 1000 stun dmg*0,75*0,6*0,6 = 270 : Hvis Nightsistern slår 1000 stun dmg så gir det 270 dmg. 1000 kinetic dmg*0,75*0,9 = 75 :Hadde NSen slått kinetic hadde den gitt 75 dmg. 270-75=195 forskjell mellom 1000 stun dmg gjennom psg og armor og 1000 kinetic dmg gjennom armor... Vi kan regne ut hva den virkelig effektiviten til armoren blir også: 73% stun og 92% på kinetic, men husk dette er med våpen uten AP... Det kommer også til å bli sinnsykt dyrt å bruke PSGer på NS Eldere . De kommer jo til å slå ett par ganger. Overrasker meg ikke om det går en crate med 5 i for hver elder. Crate med 5 er 150-200k på Eclipse. Endret 29. juli 2004 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) huff huff Jeg møtte på noen Ns på dath idag.. drepte 8 sentinels og 2 force..(husker ikke resten) Ble drept av en elder når mine B stims gikk tom :/ De er mye vanskeligere nå, siste gang jeg soloer elders Btw John jeg betaler 75k for en crate med 25 47% stun PSG Endret 30. juli 2004 av Sliff Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Dette er siste dagen du enkelt kan ta ut high-level NPC's solo. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette er siste dagen du enkelt kan ta ut high-level NPC's solo. ssh, get used to it! Var nesten for lett før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå