Illmatic Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 bare et lite sikkert dumt spm: jeg skal kjøpe meg ny pc om ikke altfor lenge, og winxp følger med...det jeg lurte på,inneholder winxp alle ofice aplikasjonene(word, exel osv)??? takker for svar. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei, du får ikke med full Office versjon på XP-cd'en. Mulig du kan få et tilbud på Office-pakka med i prisen på XP eller noe sånn, men i utgangspunktet så følger det ikke med. Koster litt penger også, mindre hvis du er student enn hvis du ikke er det. Hvis du ikke vil betale for MS Office, så er OpenOffice et greit alternativ. Men Outlook 2003 er nesten verd prisen alene, i hvertfall hvis du er tilkoblet en Exchangeserver på mail. Kirikiri Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er ikke uvanlig at Microsoft office følger med nye pc'er i dag. Særlig på en slik som din, hvor XP er forhåndsinnstallert. Sjekk ut det med selger først du, før du begynner å bruke penger på noen Office-pakke Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 så xp inneholder ikke engang word og exel? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nå er jeg ikke helt sikker på dette, men jeg tror du får med MS word når du installerer Windows 98. men i XP får du bare med Word Pad. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nå er jeg ikke helt sikker på dette, men jeg tror du får med MS word når du installerer Windows 98. men i XP får du bare med Word Pad. Det stemmer ikke - ingen Windows os'er har blitt levert med Ms Word integert. Word er bare et teksbehandlingsprogram som tilfeldigvis kommer fra samme produsent Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nå er jeg ikke helt sikker på dette, men jeg tror du får med MS word når du installerer Windows 98. men i XP får du bare med Word Pad. Du får ikke med word i 98. du får wordpad. Lenke til kommentar
smh Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det du kan gjera er å bruke OpenOffice som er eit gratis alternativ til Microsoft Office. Dette kan lastes ned frå nettet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) ok, sorry, jeg som huska feil. bruker ikke Windows 98 hver dag fortia. Endret 4. august 2004 av wil Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 på denne pc'n her har jeg office xp 2002 installert...kan jo sikkert bare bruke den da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå