Gå til innhold

Anbefaling av oppladbare batterier og lader

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en mp3-spiller i går, og den bruker et AAA-batteri. For å slippe å bruke 4 batterier i uken, så kunne jeg tenke meg å kjøpe oppladbare batterier og en lader til disse. Er det noen som har produkter de vil anbefale?

EDIT: spilleren bruker bare ett batteri, men forbruket mitt vil være omtrent 4 batterier i uken. Jeg trenger derfor en lader som tar 2 AAA-batterier, og gode batterier å lade opp.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test.

Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt.

Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år.

Lenke til kommentar
På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test.

Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt.

Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år.

Ja det tenkte jeg ikke på. Men er vel ingen ladere som selges med AAA batterier, så da kan en like gjerne kjøpe det pakketilbudet og spe på med 4 stk oppladbare AAA batterier. Laderen lader jo 8 batterier samtidig, så da har han i massevis til mp3 spilleren. Ulempen må være at batteriene må lades parvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...