Gå til innhold

Mobiltelefoner: t630: Telenor Entry

Anbefalte innlegg

Synes entry knappen er stygg men er den virkelig SÅ plagsom?

nei, men den blir det når man tenker at telenor-folk har lagd den for å tjene ennå flere millioner :p

neida..

jeg syns ikke den er så veldig fin akkurat, fattern har se t630 med entry, men bryr meg bare ikke om den da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Atomic_Bomberman: Liker du ikke menyen så kjøper du bare en vanlig T630 vett..Det er ingen som tvinger på deg denne telefonen. BTW: jeg er enig med rag-fo om at innlegget ditt bare er helt fjortiss og at du med den holdningen i det hele tatt jobber hos en telenor forhandler er jo bare helt tragisk. Jeg tviler også meget sterkt på at rag-fo er Telenor ansatt. :yes:

Mis@: ENTRY knappen åpner en lokal WAP side på telefonen der det ligger diverse linker. GPRS takseres ikke før du trykker på disse linkene.

Ja, innlegget mitt var vel kanskje litt på trynet.

Beklager dette.

Syns bare det var så irriterende hvordan telenor stod der og syntes dette var et så fantastisk nytt og innovativt produkt, mens mange tenkte: "Dette er jo ingen nyhet. Det er jo samme portalen som netcom har, og da kan man skifte operatør uten at en hel meny blir utilgjengelig".....

Vi forhandler ikke telenor der jeg jobber, og dette er en av grunnene.

Jeg har inntrykk av at den eneste grunnen til at telenor har så mange abbonnenter, er fordi at de har subsidierte telefoner, og selger har veldig bra provisjon. Faktisk opptil kr 200,- for noen abb.

Men dette er selvfølgelig min mening. Håper dette var litt mer "leselig" ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

Jeg kjøpte en SE T630 med forrige uke for kr495(Ca)

Forhandler informerte ikke om at det var entry på den og jeg viste ikke hva det var så jeg trodde det var en fullverdig SE telefon jeg kjøpte. Gikk tilbake i dag og klagde til jeg ble grønn,,, Og det hjalp. Forhandler skaffer meg en telfon med binding, uten entry til samme pris...

Forhandleren får selvsagt en fornøyd kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...