Cera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Noen som vet når motorlaen som omtales her på amobil kommer i salg i norge? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 motorola har ikke noe salgsdivison lengre i Norge og derfor er det liten sjanse for at den kommer til Norge...og for at noen skal gidde å selge dem så må det komme noen bedre ordninger på Motorola når det gjelder reklamsjon osv...nå for tiden er det helt elendig.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 V600 er jo ikke å oppdrive fra noen leverandør i alle fall? Noen som vet om noen forhandler som har en del inne? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg vet at Dangaard har den...men problemet er at det er vanskelig å skaffe utstyr osv til motorola.... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg vet at Dangaard har den...men problemet er at det er vanskelig å skaffe utstyr osv til motorola.... Vet du at de har den på lager også? Leverer de ikke til Netcom bedriftssenter muligens ? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg vet at Dangaard har den...men problemet er at det er vanskelig å skaffe utstyr osv til motorola.... Vet du at de har den på lager også? Leverer de ikke til Netcom bedriftssenter muligens ? jo det gjør dem.. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Verdens rikeste land, og ingen klarer og selge motorola telefoner...? Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 www.mshop.no og www.mamoz.no har den Lenke til kommentar
Cera Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 www.mshop.no og www.mamoz.no har den Nei, den er nok ikke kommet i salg enda...razr v3.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 elkjøp, lefdal og spaceworld har v600 inne. har ikke elkjøp butikken i nærheten av deg den inne, så kan de bestille den. lageret i sverige skal ha flere av den inne., Lenke til kommentar
Cera Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 elkjøp, lefdal og spaceworld har v600 inne. har ikke elkjøp butikken i nærheten av deg den inne, så kan de bestille den. lageret i sverige skal ha flere av den inne., Gjentar det igjenn (er nok jeg som har skrevet litt dårlig i begynnelsen...)men det er ikke v600 jeg er ute etter, men razr v3 Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei V3 er det selvsagt ingen som har, den er jo netopp lansert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå