whaley Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg spør nå likevel.. Har kjøpt meg ny shuttle pc, har en harddisk liggende som har vært benyttet i den gamle pc`en min, og jeg ønsker gjerne å få hentet ut info fra denne. Nå er det ikke noen plass til disken i shuttle boksen, og jeg er heller ikke så kjent med å bytte disker på pc - så den biten tror jeg vi lar være foreløpig :-) derfor lurer jeg på om det er noen mulighet til å få overført info fra disken til pc`en med en eller annen form for adapter eller kabel? Høres sikkert dumt ut, men jeg måtte nesten høre med ekspertene.. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Dersom du f.eks. har en IDE kabel ( med 3 plugger ) som er lang nok, og en ledig powerkabel i Shuttleboksen, kan du midlertidig koble til den gamle disken din som "slave", og kopiere det du ønsker over på den nye disken. Dette gjøres med lokket av på Shuttle, og diskene plasseres på en slik måte at kablene passer, uten at noe kortsluttes. Endret 28. juli 2004 av BearCat Lenke til kommentar
whaley Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Okai, så da finnes det ingen annen løsning enn å gå løs på kabinettet da? Får vel gjøre et forsøk etterhvert da Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan jo kjøpe et eget kabinett til hardsiken som du kan koble til usb`n Lenke til kommentar
Inja Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Yo, ta ut cdrommen fra shuttelen og kobl på harddisken. det er det jeg gjør når jeg skal kopiere fra en annen harddisk til min barebone. orker ikke alt det tullet med å kjøpe ekstern kobler eller koble i netverk bare å ta ut cdrommen og sette harddisken der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå