northbridge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Er det noen som vet hva den nye Suse versionen heter og hvor jeg kan få tak i den? har hørt mye bra om den, er det sant..?? PS! Haster. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-25 20:55, northbridge skrev:Er det noen som vet hva den nye Suse versionen heter og hvor jeg kan få tak i den? har hørt mye bra om den, er det sant..??PS! Haster. Ja, nyeste vers. er 8.0 Og den kan vist lastes ned fra, suse.com. Der ligger også alle tidligere versoner. mvh Oskar Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 SuSe gir ikke ut noen fulle versjoner (for vanlig PC) som gratis ISO. Kun en evalueringsversjon på 1 cd. Man kan riktignok gjøre en ftp-installasjon fra bl.a. SuSe sine sider. Dette inkluderer også den nyeste versjonen (8.0). Men, altså - null ISO. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Du kan få kjøpt Suse 8.0 fra Linuxbutikken.no Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Suse er ikke noe særlig uansett. Bruk DEBIAN!! mvh Oskar Lenke til kommentar
bidz Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 SuSE er bra det, til sitt formål. Ang. Debian, hadde jeg mye mye heller valgt Gentoo.. apt-get er plutselig ikke så bra lengre, lenge leve Portage! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå