værdama Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hei jeg lurte på om det koster noe i måneden for xbox live ??? eller er det bare bredbånde som koster fremdeles jeg har hørt noe rykter om at det koster penger og laste ned spell når du har xbox live er det sant?? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er det ikke sånn at det er gratis i et år før du må betale 60 kr (tror jeg) i måneden. Er ikke helt sikker siden jeg ikke har hatt mitt i et år enda. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Koster vel et par hundre kroner i året, om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Du kan velge mellom betale 549 i året, eller 59 kr pr. måned (708 kr i året). Det er mange downloads som du får gratis, men store downloads f.eks "The Paris Booster Pack" i Project Gotham Racing 2 koster 45-50 kr. Da får man åtte helt nye biler og syv nye baner. Endret 28. juli 2004 av Spidy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå