maca Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hadde dette vært noe å vurdere? 1 LX.T4106.015 TM 6003LCi Centrino-Mobile-1.6 512MB 40GB 15" DVD-CDRW DVI XP-Pro-M 10905.80 kr. ERSTATNING FRA LEVERANDØR - SLITT EMBALASJE Ligger på lagersalg hos PS Data. Vanlig utsalgspris hos samme firma er 15.618,- Burde jo være en ok pris for denne maskinen sett ut ifra pris... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kjempekjøp ! Men vær klar over at den ikke kan kjøre nyere spill (integrert skjermkort). Lenke til kommentar
schwin Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er ikke så sjukt billig da... Hvis man ser på speccs så er den jo ikke akkurat top of the notch... Men greit nok Lenke til kommentar
schwin Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kjempekjøp ! Men vær klar over at den ikke kan kjøre nyere spill (integrert skjermkort). Hvorfor er det kjempekjøp?? Er det noe spesielt bra med acer jeg ikke har fått med meg eller tenker du kun i prisreduksjonen?? Lenke til kommentar
alos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kjempekjøp ! Men vær klar over at den ikke kan kjøre nyere spill (integrert skjermkort). Hvorfor er det kjempekjøp?? Er det noe spesielt bra med acer jeg ikke har fått med meg eller tenker du kun i prisreduksjonen?? er jo en bærbar vi prater om her.. en 1.6ghz centrino prosessor er jo ganske nytt da.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er en bra pris. Og det bør ikke være noe hinder at den selges som demovare, den har jo samme garantier og man har de samme rettigheter. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 - Det er en ACER, noe som borger for kvalitet. - Den har DVI utgang, som er helt suverent hvis du har en LCD skjerm hjemme eller på jobben. - Windows XP pro følger med - Listepris er nesten 16k - Du kan kikke på den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå